ابزار برنامهریز عملکرد Google برای Google Ads چهار بهروزرسانی دریافت میکند تا به کاربران کمک کند کمپینهای متعددی را برنامهریزی کنند، تغییرات آگاهانه و موارد دیگر را انجام دهند.
برنامهریز عملکرد برای سادهسازی فرآیند استراتژیسازی کمپینها با ارائه بینشی درباره اینکه چگونه تغییرات خاص بر معیارهای کلیدی و عملکرد کلی تأثیر میگذارند، طراحی شده است.
میتوانید از برنامهریز عملکرد برای تخمین کلیکها، تبدیلها و ارزشهای تبدیل برای کمپینهای جستجو، خرید، نمایش، برنامه و محلی استفاده کنید.
با انتشار بهروزرسانیها، میتوانید این کار را انجام دهید حتی بیشتر با این ابزار
اکنون میتوانید کمپینهای Google Ads را که قبلاً واجد شرایط نبودند به برنامههای عملکرد خود اضافه کنید، بدانید چرا Google تغییرات خاصی را توصیه میکند، معیارهای ثانویه را تخمین بزنید و موارد دیگر.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
در بخش بعدی با قابلیت های جدید Google Ads Performance Planner آشنا شوید.
چه چیزی در برنامهریزی عملکرد تبلیغات گوگل وجود دارد؟
آخرین بهروزرسانیهای Google Ads Performance Planner به شما این امکان را میدهد:
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
- کمپین های بیشتری اضافه کنید: اکنون میتوانید با استفاده از عملکرد گذشته یا افزودن پیشبینیهای دستی در کل حسابتان، کمپینهایی که قبلاً واجد شرایط نبودند، به طرح شما اضافه شوند. اینها شامل کمپین هایی می شود که حذف شده اند، کمتر از 10 روز در حال اجرا بوده اند یا در حالت پیش نویس هستند.
- توصیه ها را درک کنید: Google در ستون جدیدی با عنوان «تغییرات پیشنهادی» توصیههای دقیقتری ارائه خواهد کرد.
- معیارهای ثانویه: تاثیر تغییرات کمپین های خود را فراتر از معیارهای کلیدی درک کنید. به عنوان مثال، اگر برنامه ای برای به حداکثر رساندن تبدیل ایجاد کنید، اکنون می توانید ستونی اضافه کنید که تغییرات کلیک ها را نشان می دهد.
- محدوده زمانی را انتخاب کنید: از نرخ مکالمه تاریخی برای یک محدوده زمانی خاص استفاده کنید تا تخمین دقیق تری از محدوده تاریخی که در برنامه خود استفاده می کنید، داشته باشید.
منبع: راهنمای تبلیغات گوگل
تصویر ویژه: PixieMe/Shutterstock