4 ویژگی SaaS برای افزایش چسبندگی نرم افزار به UX

کلید فروش نام تجاری SaaS این است که بدانید مشتریان به دنبال چه چیزی هستند. هنگام ایجاد استراتژی فروش ، باید 4 نکته زیر را در نظر داشته باشید. از دادن زمان سخت به مشتریان در هنگام تلاش برای خرید محصول شما اجتناب کنید. اطلاعات واضح و مستقیم را در هر صفحه از وب سایت خود برای مشتریانی که به محصولات یا ویژگی هایی که ارائه می دهید علاقه مند هستند ، ارائه دهید. یک نسخه آزمایشی یا آزمایشی رایگان ارائه دهید ، تا قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، محصول شما را در دست بگیرند. در هر خرید محصول خود دستورالعمل ها و آموزش های مفصلی را قرار دهید.

تصویر
عکس نمایه تنویر احمد هکر ظهر

تنویر احمد

نوشتن مطالب فنی علاقه من است. من تجربه زیادی در زمینه نوشتن در زمینه فنی دارم.

آیا می خواهید نحوه فروش مارک SaaS خود را بیاموزید؟ نکته اصلی درک آنچه مشتریان به دنبال آن هستند است. هنگام ایجاد استراتژی فروش ، باید 4 نکته زیر را در نظر داشته باشید:

1) پیمایش تجربه آنلاین خود را بسیار آسان کنید

از دادن زمان سخت به مشتریان در هنگام تلاش برای خرید محصول شما اجتناب کنید.

اطلاعات واضح و مستقیم را در هر صفحه از وب سایت خود برای مشتریانی که به محصولات یا ویژگی هایی که ارائه می دهید علاقه مند هستند ، ارائه دهید.

طرح را ساده نگه دارید ، اما آنقدر جذاب باشید که از دیگر مارک های صنعت خود متمایز شود.

اطمینان از همه …