4 نکته بازاریابی از طریق ایمیل برای ساختن کمپین های خودکار

عکس پروفایل نویسنده

@پست کردنپست الکترونیکی

Mailify یک برنامه پیشرو در زمینه اتوماسیون بازاریابی از طریق پیام کوتاه و بصری و بصری است.

اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل یک کودک طلایی است تا تجربه کاربر را بالا ببرد و درآمدزایی کند. این بازاریاب های دیجیتال را قادر می سازد تا با کاهش ورودی های دستی و افزایش ارتباط هر ایمیل ارسال شده به مشترکان ، کمپین های ایمیل منظم و کارآمدی را ایجاد کنند.

پس از درک و عملی شدن ، اتوماسیون می تواند به معنای واقعی کلمه تبلیغات سنتی را از لایه استراتوسفر عبور داده و مارک آنلاین شما را به افق های بازاریابی جدیدی معرفی کند.

به همین دلیل نمی توانیم به اندازه کافی تأکید کنیم ، اینکه چطور شروع به کار با اتوماسیون ایمیل کلید ماندگاری و موفقیت در بازاریابی از طریق ایمیل است.

اگر مطمئن نیستید که چگونه شروع به کار کنید یا حتی نمی دانید اتوماسیون ایمیل به چه معناست ، اجازه دهید این پناهگاه دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کنیم.

اتوماسیون ایمیل چیست؟

برای تازه کارها ، اتوماسیون ایمیل به معنای ساده سازی کار بازاریابی ایمیل برای یک تیم کل بازاریابی دیجیتال است. به عبارت دیگر ، اتوماسیون ایمیل بازاریاب های دیجیتال را قادر می سازد تا کمپین های ایمیل را بر اساس محرک های خاص ایجاد و ارسال کنند که پس از راه اندازی ، هر بار که مشترک با ماشه از پیش تعیین شده مواجه می شود ، قادر به ارسال ایمیل هستند.

بنابراین به جای مشاهده آن به عنوان شکل جدیدی از بازاریابی ایمیلی ، به اتوماسیون ایمیل فکر کنید به عنوان ناظر بر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور