

چالش شماره یک برای هر استارتاپ ایجاد کشش است. حتی اگر چیزی ساخته باشید که بسیار بهتر از آن چیزی است که رقابت ارائه می دهد ، واقعیت این است که اکثر مردم تمایلی به امتحان چیز جدید ندارند. ایجاد پایه ای مناسب برای پذیرش اولیه و رسیدن به تناسب بازار محصول معمولاً زمان و تلاش زیادی می برد. کانال های سنتی بازاریابی این کار را آسان نمی کنند ، زیرا استارت آپ های کوچک معمولاً مجبور می شوند با شرکت های بزرگی که بودجه لازم را دارند ، برای خرید پول برای سئو و تبلیغات به ظاهر فراگیر رقابت کنند.
با این حال ، استارت آپ ها به طور معمول منابع محدودی دارند و توانایی پرداخت هزینه زیادی برای تبلیغات را ندارند. این بدان معناست که هر تاکتیک بازاریابی دیجیتالی که آنها برای پیاده سازی انتخاب می کنند ، اساساً باید به ترافیک ارگانیک متکی باشد ، که به ویژه جلب توجه مشتری را دشوار می کند.
هنگامی که ما EllisX را راه اندازی کردیم ، می دانستیم که صرف هزینه برای تبلیغات گزینه ای برای ما نیست و باید راه های خلاقانه ای برای یافتن مشتریان اولیه خود پیدا کنیم. ما چندین کانال بازاریابی از جمله تبلیغ مستقیم ، بازاریابی محتوا و آزمایشات رایگان را آزمایش کردیم تا بتوانیم متولیان اولیه را پیدا کنیم و مفهوم تجارت خود را اثبات کنیم. در اینجا …