
آیا برای انتشار یک محصول کاملاً جدید آماده می شوید؟ در این صورت ، شما باید به فکر راه های هیجان زده مردم برای روز راه اندازی باشید.
مصرف کنندگان در طول روز با ایمیل ، پیام های رسانه های اجتماعی و تبلیغات در محل بمباران می شوند. جلب توجه آنها بسیار طول می کشد و این حتی ذکر تلاشی نیست که برای تبدیل آن شخص به مشتری لازم است.
با این حال ، روش های هوشمندانه ای برای استفاده از این سیستم عامل ها برای تبلیغ برند و محصولات شما وجود دارد.
حقیقت این است که ایمیل ، رسانه های اجتماعی و وب سایت شما همه مکان های عالی برای شروع جذابیت برای نسخه بزرگ بعدی شما هستند. اما نمی توانید همه چیز را به دیوار بیندازید و امیدوار باشید که چیزی بچسبد. اگر خیلی تلاش کنید می توانید مشتریان بالقوه را ناامید کرده و باعث شوید که آنها به وب سایت یک رقیب مراجعه کنند.
در عوض ، شما باید سر و صدا را بشکنید و سیستمی از کمپین ها را ایجاد کنید که به طور هم صدا کار کنند تا به شما کمک کنند در اطراف محصول یا خدمات خود سر و صدا ایجاد کنید.
در این مقاله ، مراحل مختلفی را که می توانید برای راه اندازی محصول خود استفاده کنید ، صرف نظر از اینکه کالاهای فیزیکی ، نرم افزار یا هر دو را می فروشید ، مرور می کنم.
آماده؟ بیایید شروع کنیم!
به مشترکین ایمیل یک قدم مخفیانه بزنید
بازاریابی از طریق ایمیل راهی عالی برای …