4 راه مبارزه با انصراف از سبد خرید

عکس پروفایل ظهر سید بلخی هکر

@سیدبلخیسید بلخی

سید بلخی بنیانگذار WPBeginner ، بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس است.

آیا به دنبال راهی برای اطمینان از فروش بیشتر و ایجاد وفاداری مشتری هستید؟ اگر چنین است ، شما در جای مناسب هستید.

یکی از بزرگترین موضوعات مربوط به فروش که صاحبان مشاغل و بازاریابان تجربه می کنند ، کنار گذاشتن کالسکه است. در اصل ، ترک سبد خرید زمانی است که مشتری کالایی را به سبد خرید خود اضافه می کند اما قبل از اینکه سفارش خود را کامل کند ، وب سایت شما را ترک می کند.

این مسئله از آنچه تصور می کنید گسترده تر است. در رایانه های رومیزی ، متوسط ​​میزان ترک 1/67٪ است. این تعداد واقعاً تکان دهنده مربوط به دستگاه های تلفن همراه است ، جایی که 77.8٪ افراد قبل از سفارش خود از وب سایتی خارج می شوند.

در حالت ایده آل ، شما می خواهید هرچه بیشتر افراد را با نام تجاری خود درگیر کنید ، که منجر به کاهش نرخ ترک خواهد شد. اما همیشه نمی دانیم که از کجا شروع کنیم.

امروز ، ما چندین استراتژی را کشف خواهیم کرد که می توانید برای متقاعد کردن مصرف کنندگان به مشتری های وفادار ، متقاعد کنید.

فرآیند پرداخت خود را دقیق تنظیم کنید

بیایید در مورد چگونگی جلوگیری از ترک کاربران در وهله اول صحبت کنیم. هر مشتری که با شرکت شما سفارش می دهد باید به صفحه پرداخت خود بروید. اگر روند آهسته ، طولانی یا نا مناسب باشد ، احتمال زیادی وجود دارد که اکثر افراد را از دست دهید که …