پیشبینی روند PPC برای سال 2025 هیجانانگیز است، اما عمل کردن به آن اغلب دشوار است.
برای آسانتر کردن کار، من چهار آیتم اکشن کم استفاده و در عین حال تاثیرگذار را برای تقویت کمپینهای شما در سال آینده جمعآوری کردهام.
بیایید به تاکتیک های برتر برای امتحان در سال 2025 شیرجه بزنیم:
1. از DSA برای تحقیقات رقابتی استفاده کنید
تبلیغات جستجوی پویا (DSAs) سالهاست که جزء محبوب جعبه ابزار PPC بوده است. با این حال، بیشتر تبلیغکنندگان فقط به DSA به عنوان یک نوع کمپین فعال فکر میکنند.
برای کسانی که به تجدید نظر نیاز دارند: کمپین های DSA از یک وب سایت و/یا فید برای شناسایی صفحه فرود و سرفصل های مناسب برای یک عبارت جستجو استفاده می کنند.
تبلیغکننده توضیحات، داراییها و قوانینی را در مورد کارهایی که انجام میدهند و نمیخواهند Google شامل شود، ارائه میکند.
با این حال، برای دسترسی به بخش اهداف پویا، نیازی به اجرای هیچ گونه هزینه تبلیغاتی ندارید. این بدان معنی است که می توانید اطلاعات رایگان را در وب سایت خود (یا رقیب خود) دریافت کنید، از جمله:
- برآوردهای ماهانه حجم جستجوی جهانی
- دسته بندی کلمات کلیدی که گوگل آن را مرتبط با سایت می داند.
- نمونههای کپی تبلیغات بر اساس نحوه درک گوگل از صفحه.
تنها قانون این است که در هر کمپین بیش از یک URL درج نشود.
جدای از آن، میتوانید از DSA برای دریافت بینش در مورد اینکه Google چگونه رقبای خود را میبیند، استفاده کنید.
توجه داشته باشید که قبل از اینکه بتوانید DSA را روشن کنید، باید مراحل ایجاد یک کمپین را طی کنید.
بهعلاوه، اگر فقط برای استفاده از DSA بهعنوان یک ابزار تحقیقاتی رقابتی، یک حساب Google Ads راهاندازی میکنید، باید یک روش پرداخت ارائه دهید – در غیر این صورت حساب تبلیغاتی در نهایت لغو میشود.
دانستن اینکه گوگل چگونه رقبای شما را درک میکند، میتواند به شما کمک کند که تلاشهای محتوای خود را در کجا متمرکز کنید.
این می تواند به معنای پاکسازی مناطقی باشد که آنها روی میز می گذارند یا درک اینکه آیا آنها تسلط کامل را تضمین کرده اند یا خیر.
حفاری عمیق تر: نحوه محک زدن رقبای PPC: راهنمای قطعی
2. قرار دادن صفحه نمایش با استفاده از CLS
تغییر چیدمان تجمعی (CLS)، بخشی از Core Web Vitals، از لحاظ تاریخی یک معیار انحصاری SEO بوده است.
این بررسی می کند که ماژول های سایت شما بعد از 75% رندر چقدر تغییر می کنند.
گوگل از 5 ثانیه برای رسیدن به امتیاز استفاده می کند، اما 8 ثانیه معیار ایمن تری است.
هر نمره CLS 0.2 یا بالاتر بد است و حفظ امتیاز شما برابر یا کمتر از 0.1 ایده آل است.
یکی از بزرگترین مخالفان CLS وجود تبلیغات یا پاپ آپ های زیاد در صفحه است. سایت هایی که برای تبلیغات طراحی شده اند طبیعتاً امتیاز CLS ضعیفی خواهند داشت.
بین Performance Max، شرکای جستجو و صفحه نمایش معمولی، ما می دانیم که بسیاری از مکان ها “آشغال” هستند.
به جای بازدید از هر سایت برای بررسی محتوا، استفاده از تست سرعت سایت می تواند به شما کمک کند دامنه های هرزنامه زیادی را از بین ببرید.
در حالی که در حال حاضر راهی برای انجام خودکار این کار وجود ندارد (API گران است)، هنوز ارزشی در ممیزی مکانهای CLS وجود دارد.
قبل از حرکت، CLS عاملی در امتیاز کیفیت است (که بر پیشنهادات شما تأثیر می گذارد). این یک عامل در تجربه صفحه فرود شما است و نباید نادیده گرفته شود.
اکثر ابزارهای صفحه فرود، برندها را قادر میسازند تا آستانههای CLS را برآورده کنند، اما بازرسی ایده خوبی است.
دریافت خبرنامه که بازاریابان به آن اعتماد دارند.
3. لیست های محرومیت را از طریق مایکروسافت بسازید
مایکروسافت گنجینه ای از نوآوری ها و ابزارهایی است که فراتر از تبلیغات مایکروسافت است.
یکی از قدرتمندترین منابع مایکروسافت، گزارش ناشر وب در دسترس جهانی است و توانایی ما برای اعمال استثناهای URL در همه سطوح حساب (MCC، حساب، کمپین و گروه تبلیغات).
با این حال، این گزارش نیازی به محدود کردن خود به مایکروسافت ندارد.
میتوانید نشانیهای اینترنتی را که ناپسند میدانید از شبکه مخاطبان و شرکای مشترک (شرکای جستجوی مایکروسافت) بگیرید، سپس آنها را از طریق حذف در سطح حساب در Google حذف کنید.
این به این معنی است که میتوانید مکانهای بد را با کسری از قیمت پیدا کنید و حذف کنید.
در حالی که بسیاری از اضافه شدن خودکار شبکه مخاطبان به کمپینهای جستجوی سنتی شکایت داشتند، جمعآوری مکانها برای فهرستهای حذف ارزش واقعی دارد.
این همچنین راه را برای آزمایش شبکه مخاطب به عنوان یک نوع کمپین مستقل با اطمینان بیشتر هموار می کند (به ویژه با معرفی بازاریابی مجدد مبتنی بر تأثیر).
اگر میخواهید موارد استثنای URL را به Google اضافه کنید، باید فهرست را دانلود کنید و سپس فهرست را در موارد استثنای سطح حساب کپی/پیست کنید:
4. افزایش نتایج با میکرو تبدیل
نکته نهایی تست تبدیل های میکرو است (به خصوص اگر در صنعت کم حجم هستید).
وقتی Optmyzr (افشا: من به عنوان مبشر برند شرکت خدمت می کنم) با بررسی استراتژیهای مناقصه و عملکرد مربوطه، برآورده کردن آستانه تبدیل مهمتر از بودجه بود.
اگر با تبدیلهای معمولی خود به بیش از 50 تبدیل در یک دوره 30 روزه نرسیدید، استفاده از برخی تبدیلهای میکرو میتواند به شما کمک کند.
تبدیلهای خرد برندههای کوچکتر را در مسیر فروش نهایی دنبال میکنند. آنها باید از مقادیر متفاوتی استفاده کنند تا پلتفرم های تبلیغاتی بفهمند کدام یک ارزشمندتر هستند.
علاوه بر این، هنگام استفاده از تبدیلهای خرد، استفاده از پیشنهاد ارزش تبدیل حداکثری ایدهآل است تا بتوانید به طور مؤثر با الگوریتم ارتباط برقرار کنید.
در اینجا چند نمونه تبدیل میکرو و مقادیر تبدیل بالقوه آورده شده است:
- فرم شروع: 10-15٪ ارزش مرتبط با تبدیل فرم تکمیل شده شما.
- ویدیو را تماشا کنید: 5٪ از فرم تکمیل شده یا اقدامات تبدیل تلفن.
- تماس های تلفنی در مقابل تماس های تلفنی با مدت زمان مشخص: 10 درصد از ارزش تبدیل تماس تلفنی.
توجه به این نکته مهم است که هیچ یک از ROAS، CPA و سایر معیارهای تبدیل نباید به عنوان تبدیل نهایی به سهامداران یا مشتریان گزارش شوند.
این ابزارها به پلتفرمهای تبلیغاتی کمک میکنند با حسابهایی با حجم کم کار کنند.
علاوه بر این، اگر از این روش استفاده میکنید، ممکن است لازم باشد برخی از دادهها را در حین ایجاد تعادل مناسب از اقدامات تبدیل حذف کنید.
غذای نهایی
این تاکتیک ها فرصت های ارزشمندی را برای آزمایش و اصلاح استراتژی PPC شما در سال 2025 ارائه می دهند.
با این حال، معیارها و اهداف اصلی کسب و کار شما باید راهنمایی کند که کدام رویکردها را اتخاذ کنید و کدام را کنار بگذارید.
برای کسب و کارهای ریسک گریز، تکنیک های ساده مانند استفاده از DSA برای بینش و ممیزی مکان ها با CLS نقطه شروع ایده آل هستند.
از سوی دیگر، اگر آماده آزمایش هستید، کاوش در ابزارهای مایکروسافت برای لیست های محرومیت و ترکیب میکرو تبدیل ها می تواند پتانسیل بیشتری را برای کمپین های شما باز کند.
نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.