

هر زمان که ما در مورد آنچه در تلاش های بازاریابی آنها شکسته است ، با چشم انداز صحبت می کنیم ، 8 از 10 به ما تجزیه و تحلیل بگویید و انتساب.
دلیل این امر قطع ارتباط بین منابع داده آنهاست. در استراتژی بازاریابی B2B SaaS ، مکالمه معمولاً با تجزیه و تحلیل ترافیک و تعامل آغاز و پایان می یابد. CRM و داده های استفاده از محصول توسط ذینفعان مختلف مدیریت می شود. در نتیجه ، آنها به ندرت برای بازاریابان داخلی وارد مکالمه می شوند.

سیلوهای ساخته شده توسط این گروه های مختلف پیامدهای دیگری نیز دارد. یکی از آنها نمای چندپاره ای از سفر مشتری است. یک تصویر ناقص اغلب منجر به از دست رفتن فرصت ها برای جذب مشتری بهتر و انتقال درصد زیادی از معاملات به جلو می شود.
برای رفع این مشکل ، شرکت های B2B SaaS مجبورند این سه عمودی را به عنوان یک بخش کلی بررسی کنند تا قطعات متفاوت. اما سوال اصلی این است: چطور؟
ما معتقدیم که شرکت های B2B SaaS باید با اندازه گیری شروع کنند KPI های واجد شرایط محصول. اینها براساس داده های استفاده از محصول بهترین و بدترین مشتریان شما استفاده می شود. پس از تعیین ، سپس باید این اطلاعات را به تیم های فروش و بازاریابی خود تحویل دهید.
شرکت هایی با سهامداران که در …