به نظر میرسد در سئو اتفاق نظر وجود دارد که مرورهای AI (AIO) و سایر محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی باعث کاهش ترافیک وبسایتهای خارجی میشوند.
حتی گوگل در مورد هدف AIO برای نگه داشتن کاربران در SERP برای مدت طولانی تری صحبت می کند، که به معنای زمان بیشتر با Google و زمان کمتر با کسب و کار شما است.
مهم نیست که استراتژی سئوی شما چقدر خوب است، احتمالاً به سمت فرسایش ترافیک خارج از کنترل خود (یا در حال حاضر تجربه) دارید. این بد است. نقطه خالی، نقطه.
باشه، تمام شد. حالا بیایید در مورد چگونگی کنار آمدن صحبت کنیم.
ما مشتریان خود را به سمت چهار ابتکار اصلی هدایت می کنیم:
در اینجا نحوه نزدیک شدن ما به هر یک آمده است.
1. روابط عمومی دیجیتال و توزیع محتوا
برای بسیاری از برندها، گوگل است را بستر اصلی برای توزیع محتوای آنها.
اگر در آن قایق هستید – و حتی اگر به طور وظیفهآمیز محتوای خود را در لینکدین، یوتیوب و غیره تطبیق میدهید و به صورت متقاطع پست میکنید – وقت آن است که در بخش توزیع، مدبرتر باشید.
اگر یک تیم روابط عمومی یا فروشنده دارید، عالی خواهد بود. آنها باید از قبل در قرار دادن افکار و خطوط جانبی کارشناسان شما در پلتفرم های شخص ثالث به خوبی آگاه باشند.
حتی اگر این کار را نکنید، راههای عمومی برای استفاده از روابط عمومی دیجیتال برای قرار گرفتن در رادار انتشارات و رسانههای کلیدی صنعت شما وجود دارد.
اول از همه: فهرستی از رسانه ها، اینفلوئنسرها، روزنامه نگاران و غیره تهیه کنید که می خواهید با آنها رابطه برقرار کنید.
من مطمئن هستم که شما در حال حاضر فهرست کوتاهی از منابع دارید، اما می توانید با تنظیم هشدارها برای ذکر نام های تجاری رقیب و دیدن افرادی که در مورد آنها می نویسند یا صحبت می کنند، آن را تکمیل کنید.
Google محتوای با ارزش را با دستورالعمل های EEAT خود، از جمله:
- تحقیقات و گزارشات اختصاصی
- POV های تخصصی
- غواصی عمیق فنی
این نوع محتوا نیز باید از نوع محتوایی باشد که بتواند علاقه روزنامه نگار را برانگیزد.
فقط مطمئن شوید که هر گونه اطلاع رسانی حول محور کارهایی است که محتوای شما می تواند برای جذب خوانندگان به جای تبلیغ برند یا خدمات شما انجام دهد.
حتی اگر چیزی که شما به آن فشار می آورید آن چیزی نیست که یک روزنامه نگار به دنبال آن است، مهم است که در رادار آنها قرار بگیرید. ایجاد روابط باید به عنوان یک استراتژی بلند مدت در نظر گرفته شود.
در نهایت، رویکردهای مؤثر میتوانند منجر به نامگذاری، بکلینک، فریادهای رسانههای اجتماعی و جایگاههای کسبشده شوند – همه راههای قدرتمند برای ساختن برند شما.
آخرین نکته در اینجا: خوانندگان خود و نقشی که می توانند در برندسازی مردمی ایفا کنند را فراموش نکنید.
مطمئن شوید که محتوای شما هم ارزش اشتراک گذاری دارد و هم آسان برای اشتراکگذاری – تا نمادهای قابل مشاهده رسانههای اجتماعی و درخواستهایی برای تعامل خواننده.
عمیق تر حفاری کنید: چگونه از روابط عمومی دیجیتال برای هدایت بک لینک ها و رشد کسب و کار استفاده کنیم
2. اضافه کردن سیگنال های اعتماد در SERP
از آنجایی که ما در مورد املاک و مستغلات کمتر (و/یا املاک و مستغلات کمتر برجسته) در SERP صحبت می کنیم، یکی از راه های به حداکثر رساندن آن این است که مطمئن شوید که بر روی اثبات اجتماعی و سیگنال های اعتماد تکیه می کنید تا کاربر را تشویق کنید تا روی پیوند شما کلیک کند. ، نه رقبای شما
این به معنای آزمایش بالقوه کلماتی مانند «برترین»، «بهترین»، «معتمد»، و غیره در ابردادههای خود و ادعا و بهینهسازی پنل دانش برندتان، در میان سایر ابتکارات است.
به هر حال باید از این بهترین شیوه ها استفاده کنید، اما از آنجایی که ما برای کلیک های کمتر با هم رقابت می کنیم، به حداکثر رساندن فرصت های شما مهم است.
عمیق تر حفاری کنید: 10 مزیت برتر سئو ساخت برندی که مردم به آن اعتماد دارند
دریافت خبرنامه که بازاریابان به آن اعتماد دارند.
3. آزمایش اینفلوئنسرها
اگر تا به حال در مورد آزمایش اینفلوئنسر مارکتینگ کنجکاو بوده اید، اکنون زمان خوبی برای جدی شدن است.
هرچه افراد بیشتری در فضای شما به طور مثبت در مورد نام تجاری شما صحبت کنند، ترافیک بیشتری از منابع غیر گوگل دریافت خواهید کرد، هاله برند بزرگ تری خواهید ساخت و به الگوریتم SGE گوگل برای AIO های مرتبط با برند علوفه بیشتری خواهید داد.
هنوز مشخص نیست که این الگوریتم چگونه کار می کند، اما باید در هنگام ساختن و محافظت از شهرت نام تجاری خود در SERP در نظر گرفته شود.
عمیق تر حفاری کنید: چگونه مطمئن شویم اینفلوئنسرها به کمپین های سئوی شما کمک می کنند
4. متمایل شدن به CRO
من قبلاً درباره CRO برای سرزمین موتورهای جستجو بحث کرده ام. با این حال، این ارزش تکرار را دارد – به ویژه از آنجایی که مشتریان جدید اغلب فقط بر روی برداشتها، کلیکها و رتبهبندی تمرکز میکنند: سئوی عالی در مورد تأثیر تجاری است، نه فقط تعامل.
این بدان معناست که معرفی افراد به برند خود و آوردن آنها به سایت تنها نیمی از کار است.
در کنار استفاده از ابزارهای CRO، نقشه های حرارتی و غیره، ابتکاراتی مانند آزمایش گزینه های مختلف و CTA را امتحان کنید تا ببینید آیا سوزن را حرکت می دهد یا خیر.
اطمینان حاصل کنید که مراحل بعدی تجویز شده شما با هدف کاربر مطابقت دارد. از آنها نخواهید که برای یک نسخه آزمایشی ثبت نام کنند، اگر به تازگی شما را در یک پرس و جوی بالای قیف ملاقات کردند.
هنگامی که شروع به جمعآوری دادهها برای معیارهای قیف عمیقتر میکنید، میتوانید صفحات با تبدیل بالا و ترافیک بالا و تبدیل کم را شناسایی کنید.
برای اولی، سعی کنید فرمول تبدیل را در سایر صفحات مشابه تکرار کنید و ببینید آیا فرصت های خوبی برای بهینه سازی بیشتر آن صفحه وجود دارد یا خیر.
حتی اگر فقط چند کلیک بیشتر در SERP جدید به شما وارد کند. برای دومی، آزمایشها و تنظیماتی را که میتوانند به شما کمک کنند از ترافیکی که در حال حاضر دریافت کردهاید تأثیر بیشتری داشته باشید، اولویتبندی کنید.
عمیق تر حفاری کنید: رانندگی رانندگی اما منجر نمی شود؟ چگونه با SEO و CRO برنده شویم
با وجود کاهش ترافیک ناشی از هوش مصنوعی، پر رونق است
تنها زمان نشان می دهد که هوش مصنوعی چگونه بر ترافیک جستجو تأثیر می گذارد.
میتوانید دستهایتان را بالا بیاورید و منتظر بمانید تا ببینید چه اتفاقی میافتد، یا میتوانید فعال باشید و اقدامات کاهشدهندهای برای تقویت تأثیر نهایی کمپینهای SEO خود انجام دهید.
نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.