36 نکته (و دام) UX برای مدیران محصول B2B2C

مدیریت محصول B2B2C اساساً بازی شطرنج 4 بعدی با 3 بچه بدخلق، گرسنه و خواب آلود است. در ادامه بخوانید تا متوجه شوید “عصبانی”، “گرسنه” و “خواب آلود” چه کسانی هستند.

– جیمز افاره (این نقل قول مال من است … می توانید آن را قرض بگیرید).

خوش اومدی شجاع مدیر محصولدر قلمرویی که مشتریان B2B شما برای یک پلتفرم بهتر التماس می‌کنند، با این حال کاربران نهایی B2C شما می‌خواهند تجربه‌ای به همان روان و فریبنده یک فیلم هیجان‌انگیز پرفروش داشته باشند.

این دنیای نابخشودنی استراتژی محصول B2B2C است، جایی که محصول شما باید نه یک، بلکه دو پایگاه کاربر جداگانه را که هر کدام فهرستی از خواسته‌ها، ناامیدی‌ها و موارد غیرقابل مذاکره خاص خود را دارند، راضی کند.

در این سفری که در شرف تلاش هستیم، یک کارناوال پست مدرن از بازخورد کاربران را که از یک چت واقعی اسلک جمع آوری شده است، رونمایی خواهم کرد. به دقت گوش کنید، زیرا آنچه در این راهروها نهفته است، شبح UX ضعیف، ویژگی‌های پر از اصطکاک و محدودیت‌های منابع است.

و در حالی که این فانتوم‌ها می‌توانند حتی جسورترین تیم‌های محصول را هم ترسو کنند، اما یک فرصت طلایی نیز ارائه می‌کنند: چرخش، اصلاح و ایجاد یک استراتژی محصول B2B2C ارزش یک یا دو لایک در لینکدین را دارد.

پس دست و پنجه نرم کنید، باگ‌ها برطرف می‌شوند، تیم CS زوزه می‌کشد، و نقشه راه شما در شرف به هم خوردن است-دوباره.

وقتی B2B2C در شب دست انداز می شود

B2B2C – همچنین به عنوان …

Source link