در یک چشمانداز رسانهای که به طور فزایندهای پراکنده میشود، استفاده خوب از دلارهای تبلیغاتی شما امری دشوار است. استفاده از یک استراتژی سیلد به این معنی است که شما در معرض خطر این هستید که ناخواسته بیشتر از آنچه که می خواهید با همان افراد تماس بگیرید. این می تواند منجر به استفاده ناکارآمد از بودجه شما و تجربه کاربری ضعیف شود.
برای سالها، شاهدیم که برندهای پیشرو با استفاده از Display & Video 360 کارایی عملیات تبلیغاتی و رسانههای خود را به عنوان راهی برای یکسان کردن کمپینهای خود در منابع موجودی، دستگاهها و بازارها بهبود میبخشند. امروز، سه روش برتر این بازاریابان را با برخی از آخرین داستانهای موفقیت آنها که ویژگیهای کلیدی را برای متحد کردن رسانههایشان برجسته میکنند، به اشتراک میگذاریم. Display & Video 360 با استفاده از ترکیبی از فناوری یادگیری ماشینی پیشرفته، سیگنالهای داده شخص اول و APIهای حفظ حریم خصوصی، این ابزارها را در آینده مقاوم میکند.
برنامه ریزی و پیش بینی دسترسی در یک مکان
این تازه شروع ماجراست. برنامه هایی که کل ترکیب رسانه ای شما را در نظر می گیرند ذاتا دقیق تر هستند. و راهحلهای برنامهریزی که به شدت به پلتفرم خرید رسانه شما متصل هستند، میتوانند به شما امکان ارزیابی دقیقتر و سریعتر دسترسی بالقوه برنامههایتان را بدهند. ابزارهای برنامهریزی Display & Video 360 به شما امکان میدهند دامنه کمپین خود را در هر نوع محیط یا منبع موجودی تخمین بزنید – از جمله وب، صدا، تلویزیون متصل (CTV) و حتی تلویزیون خطی.
Reckitt یک برند جهانی است که با بهینهسازی تخصیص بودجه خود برای کمپینهای هوابرد با استفاده از قابلیتهای برنامهریزی دسترسی Display & Video 360 به موفقیت دست یافت. Reckitt تصمیم گرفت ترکیب رسانه ای خود را فراتر از تبلیغات تلویزیونی سنتی متنوع کند تا حضور خود را در CTV تقویت کند. بنابراین، شروع به جستجوی یک ابزار برنامه ریزی کرد که بتواند پخش کننده های CTV را در نظر بگیرد. با استفاده از راهحلهای پیشبینی Display & Video 360، این شرکت تخمین زد که با گردآوری تمام معاملات CTV خود – YouTube، Disney، The CW و Discovery – در یک کمپین، چقدر میتوان به دست آورد افزایشی دست یافت. این ابزار به آنها اجازه می دهد تا برنامه های رسانه ای دقیق و سفارشی ایجاد کنند. Reckitt با به دست آوردن بینش هایی مانند هزینه و دسترسی بهینه، می تواند اثربخشی انواع مختلف کمپین را مقایسه کند. با داشتن این بینش، این شرکت به بیش از 11 میلیون خانوار CTV در بین مخاطبان اصلی خود دست یافت و در عین حال هزینه های خود را تحت کنترل داشت. Reckitt همچنین اطمینان حاصل کرد که این بینندگان با مخاطبان تلویزیون سنتی خود تکراری نیستند، و با افزودن تبلیغات CTV به ترکیب تلویزیونی خود، 18 درصد بیننده بیشتری ایجاد کرد.
منابع موجودی مختلف را در یک مکان ترکیب کنید
روزهایی را به یاد میآورم که خرید برنامهریزی فقط برای ارائه تبلیغات نمایشی استاندارد در وب بود. ما از آن زمان به بعد راه درازی را پیموده ایم. در طول سالها، دسترسی به هزاران ناشر و انواع منابع موجودی جدید را در Display & Video 360 اضافه کردهایم. برای مثال، با استفاده از دیجیتال خارج از خانه، مارکها اکنون میتوانند در دنیای واقعی با مردم ارتباط برقرار کنند. کارایی فناوری برنامه نویسی امروزه Display & Video 360 با صرافی های Hivestack، Magnite، Place Exchange، Ströer SSP، VIOOH و Vistar Media شریک است. این صرافی ها به صاحبان رسانه های بزرگ در سراسر جهان مانند Clear Channel Outdoor، Intersection، JCDecaux، Lamar و Ströer دسترسی دارند.
با بیشتر شرکتهای رسانهای برتر مانند دیزنی که موجودی خود را به صورت برنامهای در دسترس قرار میدهند، تبلیغات تلویزیونی متصل به برندها زمینه هیجانانگیز دیگری برای تعامل با مشتریانشان میدهد. به گفته comScore، امروزه 93 درصد از خانوادههای تلویزیون متصل با تبلیغات در ایالات متحده با Display & Video 360 قابل دسترسی هستند. ما همچنین به باز کردن موجودی CTV برتر در سراسر جهان ادامه می دهیم. به عنوان مثال، اکنون میتوانید به افرادی دسترسی پیدا کنید که سرویس پخش تبلیغاتی Pacock، سرویس پخش تبلیغاتی NBCUniversal در ایالات متحده یا برنامههای Channel 4 در بریتانیا را تماشا میکنند و همه این مکانهای CTV برتر را میتوان در کنار سایر تبلیغات برنامهای در یک گردش کار CTV تلفیقی با پارامترها خریداری کرد. قابل اجرا برای هر منبع موجودی CTV – خواه Hulu، YouTube، Paramount یا هر ناشر دیگری باشد. این ترتیب درج ویژه تلویزیون، بهینه سازی برای اهداف مشترک یا کنترل فرکانس تبلیغات را در کل ترکیب رسانه CTV شما آسان تر می کند.