بنابراین شما می خواهید که افراد هنگام خواندن یک پست وبلاگ اقدام کنند.
اما چگونه می توانید آنها را وادار به انجام این کار کنید؟
در طول بیش از 10 سال وبلاگ نویسی ام، بسیاری از فراخوان ها برای اقدام (CTA) را در پست های وبلاگم آزمایش کرده ام.
یکی که کمترین تاثیر را دارد؟
“اکنون خرید کنید.”
هیچ کس دوست ندارد آشکارا به او فروخته شود، که باعث می شود آن را به عنوان CTA برای یک پست وبلاگ کمتر موثر کند.
برخی از معایب آن عبارتند از:
– ممکن است احساس فشار و فروش داشته باشد.
– اغلب افرادی را هدف قرار می دهد که هنوز آماده خرید نیستند.
– همیشه تعامل طولانی مدت ایجاد نمی کند.
– فرصت ایجاد ارتباط عمیق تر با مخاطب را از دست می دهد.
راههای بهتری برای جذب خوانندگان و راهنمایی آنها در قیف بازاریابی وجود دارد.
در اینجا 3 نوع دیگر از CTA وجود دارد که می توانید از آنها برای به دست آوردن نتایج از پست های وبلاگ خود استفاده کنید.
1. آنها را به کاوش در محتوای دیگر دعوت کنید
هر پست وبلاگ یک پست فروش نیست، اما هر پست وبلاگی می تواند منجر به فروش شود اگر مسیر مشتری را به درستی ساختار دهید.
می توانید با یک پست وبلاگ آموزشی شروع کنید، سپس آنها را به پست های وبلاگ دیگر، ویدیوها، پادکست ها یا حتی یک صفحه منبع هدایت کنید.
با دعوت از آنها برای کاوش بیشتر در محتوای شما، آنها را درگیر می کنید و رابطه قوی تری با آنها ایجاد می کنید.
این نوع CTA برای خوانندگانی که آمادگی خرید ندارند اما می دانند که مشکل دارند بسیار عالی است و…