3 چالش اصلی برای همکاری تیمی موثر و نحوه مواجهه با آنها

عکس پروفایل نویسنده

@chintanjainچینتان جین

Chintan Jain رئیس بازاریابی Kissflow است. وی بر کلیه عملکردهای بازاریابی برای بستر محصولات B2B نظارت دارد.

یک محیط کار مشترک منجر به ایجاد نیروی کار درگیرتر و با عملکرد بالا می شود. طبق یک مطالعه ، تیم های مشارکتی 5 برابر همتایان غیر همکار خود عملکرد بالاتری دارند زیرا آنها برای رسیدن به اهداف مشترک تیم انگیزه بیشتری دارند.

با این حال ، اداره و مدیریت یک تیم مشترک به آسانی به نظر نمی رسد. برای ایجاد یک همکاری تیمی موثر ، استراتژی های همکاری صحیح ، فرهنگ شرکت و ارزش ها لازم است. موارد زیادی وجود دارد که به راحتی می توانند اشتباه شوند.

چالش های کلیدی همکاری تیم موثر

1. استفاده از ایمیل برای همکاری

اگر شرکت شما همچنان از ایمیل برای مدیریت مکالمات شغلی استفاده می کند ، ممکن است شما اساساً به بهره وری کارکنان آسیب برسانید و ارتباط آنها را با مشکل روبرو کنید. ایمیل ها باعث از بین رفتن تمرکز ، ایجاد سردرگمی و اتلاف وقت زیادی می شوند.

با بزرگ شدن اندازه تیم ، گفتگوهای گروهی به راحتی از کنترل خارج می شوند. آنها همچنین می توانند ردیابی پرونده ها ، اطلاعات و وظایفی را که قبلاً اعضای تیم از طریق ایمیل به اشتراک گذاشته اند ، فوق العاده دشوار کنند.

2. سو Mis ارتباط

وقتی صحبت از همکاری تیمی می شود ، همیشه جای ارتباط نادرست و سو mis تعبیر وجود دارد. بدون یک…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور