3 مرحله باید خرده فروشان برای جلوگیری از نقض داده های تعطیلات بردارند

عکس پروفایل نویسنده

@جولیکویانوجولی کویانو

استراتژیست ارشد مطالب • ColorTokens

در طی بیماری همه گیر استرس آور COVID-19 ، دولت ها از مردم می خواهند که در خانه بمانند. بنابراین ، بسیاری از افراد روش های جدیدی را برای ادامه زندگی روزمره و اطمینان از تحقق آنها در پیش گرفته اند. بزرگنمایی میلیون ها نفر را به هم متصل می کند. TikTok مجری خلاقانه برای فرار از کسالت سرپناه در محل است. و آمازون همه چیز را از ماسک های N95 گرفته تا موارد خاص می فروشد من در زندگی ام به این احتیاج دارم موارد.

تمرین خرده فروشی برای فرار از بیماری بلوز COVID به نظر می رسد روند عمده ای در سال 2020 باشد. در ماه اکتبر ، رویداد خرید Prime Day آمازون فصل خرید تعطیلات خرده فروشی را زود شروع کرد ، بیش از یک ماه قبل از جمعه سیاه و دوشنبه سایبری. Prime Day منجر به افزایش تقریباً 60 درصدی درآمد سال به سال فقط برای فروشندگان کوچک و متوسط ​​شخص ثالث غول خرده فروشی آنلاین شد. اگرچه آمازون مجموع فروش Prime Day را منتشر نکرد ، اما این شرکت اعلام کرد که فروشندگان بازار بیش از 3.5 میلیارد دلار در جریان رویداد Prime Day درآمد کسب کرده اند.

با فروش بی سابقه از این دست ، و افرادی که بیش از هر زمان دیگری به تشویق نیاز دارند ، خرده فروشان آنلاین می توانند یک فصل خرید تعطیلات بی سابقه در سال 2020 داشته باشند. “نظرسنجی تعطیلات مصرف کنندگان در سال 2020” فدراسیون خرده فروشی ملی نشان داد که 60٪ از مصرف کنندگان می گویند قصد دارند

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور