من در حالی که با مشتریان فنی و صندوق های سهام خصوصی که دارای دارایی های فنی بودند ، کار می کردم ، من بسیاری از برنامه های مدیریت ادغام را هدایت کردم. من به بسیاری از معاملات مرزی کمک کردم تا فرآیندهای ادغام پس از ادغام را در بازارهای مختلف اروپا انجام دهند. بنابراین با این مقاله ، من دوست دارم بهترین استراتژی ها را برای محصولات عمودی SaaS که علاقه مند به گسترش در بازارهای بین المللی هستند ، روشن کنم. پویایی بازار و عملکرد محصول دو معیار مهم برای تعادل هنگام گسترش محصول SaaS در بازارهای جدید است. گسترش موفقیت آمیز تضمین می کند که محصول ضمن حفظ عملکرد اصلی خود ، درآمد را هدایت می کند. ما می توانیم در سه مرحله ، ساعتهای مهم را خلاصه کنیم. اولین قدم ارزیابی بازار جغرافیای منتخب شما برای شناسایی فرصت ها و چالش هایی است که ممکن است با آن روبرو شوید.
بازار هدف خود را کاملاً ارزیابی کنید
هنگام ارزیابی بازار ، باید روی عناصر صحیح تمرکز کنید. این به عملکرد محصول شما بستگی دارد. در اینجا چند نمونه از عناصر مهم برای عمودی عمده دو محصول مشترک SaaS در زیر آورده شده است:
مدیریت منابع انسانی/نیروی کار:
- مجوزهای تجاری: اطمینان حاصل کنید که مجوزهای لازم برای ارائه برخی از خدمات مدیریت نیروی کار را دارید (به عنوان مثال ، کارگر مشروط/EOR)
- محدودیت های قانونی برای انتقال داده ها: اگر پردازش کنید …