@ماوراگیمورا جینتی
Maura Ginty ، مدیر CMO از Mode ، یک مدیر SaaS فصلی است که داستان پردازی را با رشد درآمد برای شرکت های نوآور تطبیق می دهد.
به گفته لینکدین ، در حالی که طی دو سال تعداد نقش های مدیریت محصول در ایالات متحده بیش از 30 درصد رشد کرده است ، مسئولیت های شغل در حال تغییر است.
اما همه ما می توانیم توافق کنیم که تیم محصول در نهایت مسئول هر تصمیمی است که در برنامه ریزی و تکامل محصول گرفته شده است. بنابراین ، برای داده هایی که آنها برای اعتبار سنجی و به خطر انداختن نتیجه گیری خود استفاده می کنند ، چه معنایی دارد؟
در اینجا 3 چیز برتر است که تیم های محصول هنگام ترسیم مسیر برای محصول SaaS خود ، اغلب فراموش می کنند.
1. بیشتر ابزارهایی که به عنوان تجزیه و تحلیل محصول فروخته می شوند ، به سختی سطح را خراش می دهند
برخی از ابزارهای محصول مبتنی بر رویداد برای تجزیه و تحلیل رفتار کاربر بسیار سفت و سخت هستند و به تحلیلگران اجازه نمی دهند داده ها را به روشی که نیاز دارند دستکاری کنند. آنها روشهای بسیار سریعی را برای پاسخگویی به س questionsالات از پیش تعریف شده (یا سالاتی از یک ساختار از پیش تعریف شده) ارائه می دهند ، اما پاسخ دادن به س questionsالات خارج از آن حد را بسیار دشوار می کند.
سایر ابزارهای محصول کلیه داده های رویداد را جمع آوری می کنند تا تحلیلگران محصولات داده خام مورد نیاز خود را داشته باشند. با این حال ، برای تجزیه و تحلیل داده هایی که این ابزار جمع آوری می کند و در صورت عدم مدیریت ، می تواند منجر به هزینه بالاتر شود ، هنوز به یک ابزار تجزیه و تحلیل نیاز است.
ابزارهای تجزیه و تحلیل محصول فقط یک اینچ عمق دارند …