3 مورد لازم برای بهینه سازی جستجوی پادکست و ایجاد شنوندگان جدید

عکس پروفایل ظهر ویکتورو هکر

@ویکتوروویکتورو

بنیانگذار سریال | مدیر عامل و بنیانگذار Elision.one – یک سرویس پادکست برای گوش دادن به پادکست غنی شده بصری

سازندگان پادکست دائماً روی محتوای صوتی خود کار می کنند تا طرفداران جدیدی را به خود جلب کرده و شنوندگان موجود را به وجد آورند. اما کسانی که در ساختن عناصر همراه وقت و تلاش نیز می کنند ، بی چون و چرا برجسته هستند.

بنیانگذاران سیستم عامل های پادکست از زاویه دیگری بازار را می بینند و می دانند چه چیزی و چگونه دقیقاً بر تصمیم گیری کاربران تأثیر می گذارد. من اینجا هستم تا نحوه به دست آوردن بهینه سازی جستجو ، ساده کردن پیمایش و جدا کردن قسمت ها در فصل های فراداده را به اشتراک بگذارم.

عناصر همراه پادکست

به طور سنتی ، سازندگان نمایه های پادکست خود را با عنوان ، تصویر و شرح پادکست پر می کنند. علاوه بر این ، سیستم عامل ها امکان تکمیل هر قسمت با کدهای زمانی و سایر محتوای اضافی را فراهم می کنند. این راهنما بر روی سه روش اصلی برای جذب مخاطب جدید و هموار کردن تجربه کاربری هر شخص تمرکز دارد:

1. افزودن پادکست برای تبدیل جستجوگران به پیروان

طبق تحقیقات آماری Podcast Discovery ، توصیف پادکست قوی ترین عاملی است که باعث می شود کاربر نمایش خاصی را انتخاب کند. این بخش تحت لوگو و عنوان قرار می گیرد و اگر شنیدن این قطعه ارزش توجه آنها را دارد ، به شنوندگان سیگنال می دهد.

خزنده های جستجو متن را در توضیحات تجزیه و تحلیل می کنند تا به …