3 مثال واقعی از اینکه چرا شرکت ها به احراز هویت بهتر ایمیل نیاز دارند

62 درصد از ایمیل های فیشینگ بررسی‌های احراز هویت ایمیل DMARC را در نیمه اول سال 2024 دور زد. بررسی کنید که چرا و چگونه بازی استراتژی احراز هویت ایمیل شما باید فراتر از این بررسی‌های اساسی حرکت کند و با این چالش‌های جدید روبرو شود.

طبق گفته Acronis، حملات مبتنی بر ایمیل در نیمه اول سال 2024 به شدت افزایش یافته است. 293 درصد نسبت به سال قبل. گزارش اکتبر 2023 مایکروسافت این را نشان می دهد 90 درصد حملات فیشینگ مهندسی اجتماعی را شامل می شود، که در درجه اول شامل ایمیل های جعلی و مخرب است.

برای مبارزه با این موج حوادث امنیتی مرتبط با ایمیل، سازمان ها روش های احراز هویت ایمیل مانند:

  • چارچوب خط مشی فرستنده (SPF)،
  • ایمیل شناسایی شده با کلیدهای دامنه (DKIM)،
  • احراز هویت، گزارش‌دهی و انطباق پیام مبتنی بر دامنه (DMARC)، و
  • شاخص های برند برای شناسایی پیام (BIMI)

اما آیا این ابزارها فرمول جادویی هستند که از سرقت اطلاعات حساس توسط مجرمان سایبری جلوگیری می کند؟ آیا آنها از کسب و کار شما در برابر حملات فیشینگ جعل هویت، هرزنامه ها و نقض داده ها محافظت می کنند؟ هشدار اسپویلر: خیر. ما چند موقعیت در دنیای واقعی را بررسی خواهیم کرد که نشان می‌دهد چرا شرکت‌ها در هر اندازه به احراز هویت ایمیل بهتر نیاز دارند و چند نکته عملی برای اینکه چگونه می‌توانید ارتباطات خود را ایمن کنید به اشتراک می‌گذاریم.

4 نمونه از روش های حیاتی احراز هویت ایمیل

DMARC، SPF، DKIM و…

Source link