3 روش هوشمند برای استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر در سال 2024

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) هر نوع محتوایی است که توسط مشتریان شما ایجاد می شود (متن یا ویدیو). این می تواند بررسی باشد، با من آماده شو فیلم‌ها، جعبه‌گشایی ویدیوها و سایر اشکال پست‌های رسانه‌های اجتماعی درباره محصولات یا خدمات شما.

به عنوان مثال، در سال 2023، کاربر TikTok دانیال's استنلی کوئنچر بعد از اینکه ماشینش آتش گرفت و یخ فنجان ذوب نشده باقی ماند، ویروسی شد. ویدیوی او سر و صدای بازاریابی را برای استنلی برانگیخت و درآمد حاصل از آن افزایش یافت 75 میلیون دلار در سال 2021 به 750 میلیون دلار رسید. این شکل از بازاریابی غیرمنتظره نشان داد که محصول کارآمد بوده و به شرکت تبلیغات گسترده ای داد که باعث افزایش درآمد شد.

این شکل از محتوای تولید شده توسط کاربر، آگاهی از برند را افزایش می دهد، کارایی یک محصول را نشان می دهد و دیگران را متقاعد می کند که محصول را امتحان کنند.

در حالی که UGC شما ممکن است با یک حادثه شروع نشود، شما به سیستمی نیاز دارید که نظرات مشتریان را تشویق کند تا در بازاریابی دهان به دهان شما مشارکت کنند، و این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه به آن دست یابید.
تصویری که نقل قول دنیل دیزنی را نشان می دهد تصویری که نقل قول دنیل دیزنی را نشان می دهد

UGC برای برند شما چه معنایی دارد؟

مطابق با Stackla 2020، 79٪ از مردم معتقدند محتوای UGC به طور قابل توجهی بر تصمیمات خرید آنها تأثیر گذاشته است. بسیاری دیگر معتقدند که UGC معتبرتر از ویدیو یا محتوای برند است. در اینجا دلیل آن است:

  1. این برند شما را احراز هویت می کند

این را تصور کنید: جین و جان، اینفلوئنسرهای محبوب اینستاگرام، حلقه‌ای را منتشر می‌کنند که نشان می‌دهد…

Source link