3 اشتباهات آشکار و آشکار بنیانگذاران در مراحل اولیه مرتکب می شوند (و چگونه آنها را گول بزنند)

استارتاپ ها سخت هستند ، و من چند مورد را دیده ام (و ساخته ام) که اشتباهاتی را از بیرون به وجود آورده اما تقریباً نامرئی است وقتی در سنگرها هستید. بیایید سه اشتباه بنیانگذار مرحله اولیه را تجزیه کنیم-زیرا دانستن چه چیزی نه برای انجام ممکن است شرکت شما را نجات دهد.

  1. پرتاب پول در آژانس های درجه یک برای برندسازی یا Intros

بله ، یک آرم براق و یک وب سایت صیقلی بسیار عالی است. اما سوزاندن پول نقد در یک آژانس فانتزی قبل از اینکه حتی بدانید محصول شما کار می کند؟ این مانند خرید لباس طراح برای ماراتن است که برای آن آموزش دیده اید. و Intros؟ اگر محصول شما یک مشکل واقعی را حل نمی کند ، Intros فقط رد را تسریع می کند.

تصور کنید که در حال ساخت موشک هستید ، اما به جای کار روی موتور ، تمام بودجه خود را صرف نقاشی بیرونی می کنید و دعوت نامه ها را به مهمانی پرتاب می کنید. می دانم ، برخی از شرکت ها این کار را می کنند! اما این همان چیزی است که مانند استخدام یک آژانس رده بالا برای مارک تجاری یا گلوله های داخلی قبل از آماده شدن محصول شما است. برندسازی فرقی نمی کند که محصول شما از بین برود ، و Intros به طرز جادویی عدم مناسب بودن بازار محصول را برطرف نمی کند. اعتبار می خواهید؟ یک مشکل واقعی را حل کنید و به مشتریان اجازه دهید بلندترین طرفداران شما شوند.

  1. برون سپاری عملکردهای اصلی مانند فروش

استخدام یک تیم فروش و فکر کردن که آنها به طرز جادویی مشتری را در حالی که شما می آورند ، می آورند …

Source link