در دنیایی که مارک های جدید روزانه ظاهر می شوند ، و به نظر می رسد وفاداری در حال کاهش است ، ما می خواستیم بدانیم: کدام مارک ها در واقع فداکاری مصرف کننده به دست آمده است؟ ما در مورد مارک هایی که بر سبد خرید ما حاکم هستند ، صحبت می کنیم ، آنهایی که ما در گپ های گروهی از آن دفاع می کنیم و مواردی که حتی هنگام افزایش قیمت ها به آنها باز می گردیم.
برای اینکه دریابیم کدام مارک ها بیشترین وفاداری را هدایت می کنند و در کجا ، ما 3،244 مصرف کننده آمریکایی را مورد بررسی قرار دادیم تا مارک هایی را که مردم نمی توانند از آن خارج شوند ، کشف کنیم ، ایالت هایی که بیشترین وفادارتر هستند ، و دقیقاً همان چیزی است که برای بازگرداندن خریداران بیشتر می شود. بنابراین کدام مارک ها در سال 2025 در دسته هایی مانند فناوری ، سرگرمی ، امور مالی ، مد و غذا ، وفاداری کم مصرف مصرف کنندگان را به دست می آورند؟ بیایید شیرجه بزنیم.
25 مارک برتر مصرف کنندگان به آنها وفادار هستند
![0]؛ اگر (پنجره[d]&& پنجره[d]پنجره)[d].Process && Window[d].Process () ؛ other if (! e.getElementById (i)) {var r = e.createelement (n) ؛ r.async = 1 ، r.id = i ، r.src = s ، o.parentnode.insertbefore .
وقتی صحبت از وفاداری به برند می شود ، آمریکایی ها نمی ترسند موارد دلخواه را نشان دهند – و داده ها دروغ نمی گویند. طبق نظرسنجی ، آمازون سلطنت عالی، با یک سرسخت 67.8 ٪ پاسخ دهندگان اعلام بیعت خود با غول خرده فروشی. و صادقانه بگویم ، آیا می توانیم آنها را سرزنش کنیم؟ با حمل دو روزه ، گزینه های محصول بی پایان و جلسه گاه به گاه در Prime Video ، آمازون به یک فروشگاه یک مرحله ای تبدیل شده است ، خوب ، همه چیزبشر
سیب رتبه به عنوان برند فناوری برتر و دومین برند دوست داشتنی در کل، با 55.2 ٪ از مصرف کنندگان وفادار ماندن ، ثابت می کند که به محض پیوستن به کلوپ تماشای آیفون-اپل Airpods ، شما تقریباً برای زندگی قفل شده اید. در ضمن ، نتفلیکس در مکان سوم (53.7 ٪) است– MVP سرگرمی را در دنیای جریان که روز به روز شلوغ تر می شود ، جمع کنید.
با کمال تعجب ، پی پال به طور کلی به نقطه شماره 4 می رود، ضرب و شتم نام خانوادگی مانند گوگل و نایک. ممکن است غیر منتظره به نظر برسد ، اما قابلیت اطمینان مداوم پی پال باعث شده است تا معاملات ایمن و بدون مزخرف انجام شود. در ضمن ، ساعت نایک در شماره 5 (51.4 ٪)، یک بار دیگر ثابت کرد که این فقط یک مارک است – این یک سبک زندگی است. از کفش ورزشی مورد علاقه شما گرفته تا متناسب با SWOOSH بی پایان ، تأثیر فرهنگی نایک مثل همیشه قوی است.
اما همه غول ها در صدر نشسته اند. تایتان فنی Google در یک مکان هفتم شگفت آور قرار می گیرد، با 46.6 ٪ وفاداری مشتری ، رتبه بندی که با توجه به اینکه چقدر برای زندگی روزمره ما ضروری است ، احساس کمتری می کند. (آخرین باری که شما چیزی گوگل نکردید؟)
اما بیایید بزرگنمایی کنیم: از 25 مارک برتر آمریکایی ها که به آنها وفادار ترین هستند ، بزرگترین بخش رسانه های اجتماعی است، با پنج مارک (YouTube ، اینستاگرام ، فیس بوک ، Reddit و Tiktok) این برش را ساخت. بنابراین ، چه چیزی می دهد؟ نمایش قدرتمند رسانه های اجتماعی با چگونگی یکپارچه سازی این سیستم عامل ها در زندگی روزمره ما صحبت می کند – خواه شما در مورد Reddit عذاب می کنید ، عکس های زیبایی شناسی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید ، یا به سوراخ خرگوش ویدیویی بی نهایت یوتیوب می پردازید. این مارک ها دیگر فقط سیستم عامل نیستند. آنها اکوسیستم هستند که ما برای سرگرمی و اتصال به آنها اعتماد می کنیم.
بعدی در خط؟ کراوات فناوری و خرده فروشی در هر چهار مارک در 25 مارک برتر ، در درجه اول برای ابزار کامل آنها. آمازون و والمارت راحتی را به آستان شما ارائه می دهند ، در حالی که اپل و گوگل عملاً دنیای دیجیتالی ما را اداره می کنند. در پایان روز ، وفاداری در مورد اعتماد و سهولت است – تبهکاری که به طور مداوم زندگی را کمی ساده تر ، کمی بهتر و بسیار سرگرم کننده تر می کند ، همیشه ما را به عقب برگرداند.
ساکنان کدام ایالت ها بیشترین مارک تجاری را دارند؟
با توجه به وفاداری برند ، این فقط مارک های مهم نیست – این افراد پشت تعداد هستند. بنابراین ، چگونه فداکاری آنها را اندازه گرفتیم؟ ما از ما از مصرف کنندگان پرسیدیم که در 46 ایالت یک سری سؤال در مورد وفاداری به برند آنها وجود دارد – هر یک از 1 تا 5 ، جایی که 5 به معنای وفاداری به برند بالاتر است – همه چیز را از هر چند وقت یکبار که آنها را خریداری می کنند تا چقدر بخشنده هستند اگر برند مورد علاقه آنها اشتباه کند ، پوشش می دهد. بشر سپس پاسخ ها به طور متوسط و در یک امتیاز وفاداری نهایی از 100 برای هر ایالت قرار گرفتند. این نتایج نشان داد که کشورهایی که مصرف کنندگان آن را با برند ترین آنها حتی اگر با افزایش قیمت ها ، رقابت یا اشتباهات برند مواجه شوند ، بیشترین مارک تجاری را دارند.
این پنج کشور با نام تجاری و امتیازات وفاداری مربوطه (از 100) هستند:
- لوئیزیانا – 75.13
- نیوجرسی – 73.54
- آریزونا – 70.77
- تگزاس – 69.96
- اوهایو – 69.92
در شماره 1 ، لوئیزیانا نمره وفاداری از 75.13، و به راحتی می توان فهمید که چرا. لوئیزیان ها برای ملزومات مانند مواد غذایی و لوازم آرایشی ، از مارک های معتبر برخوردار هستند. وقتی چیزی را پیدا می کنند که دوستشان دارند ، آنها برای مسافت طولانی در آن قرار دارند – حتی اگر قیمت ها بالا بروند یا یک سکسکه در خدمات به مشتری وجود داشته باشد.
خیلی عقب نیست ، در نیوجرسی ادعا می کند شماره 2 نقطه با امتیاز وفاداری 73.54بشر مصرف کنندگان جرسی از ارادت خود به مارک ها در مقوله های اختیاری متمایز هستند-به ابزارهای فنی ، پوشاک و آن دسته از محصولات ارزشمند که می توانند از آن خارج شوند ، فکر کنند. آنها همچنین مارک های قابل اعتماد را با گزینه های ارزان تر در اولویت قرار می دهند و نشان می دهند که کیفیت و قابلیت اطمینان هنوز هم برنده می شوند. سرانجام ، مصرف کنندگان نیوجرسی به دلیل افزایش قیمت ، کمترین مارک را تغییر می دهند.
آریزونا برداشتن شماره 3 با امتیاز وفاداری 70.77، نشان دادن روند مشابهی با لوئیزیانا هنگام چسبیدن به مارک های ضروری. وفاداری ایالت گراند کانیون حتی در صورت مواجهه با نوآوری رقبا یا افزایش قیمت ، خیلی از بین نمی رود. برای آریزوناها ، هنگامی که در سبد خرید آنها هستید ، هستید ماندگار در سبد خرید آنها آنها همچنین دومین مقاومت در برابر خرید محصولات حذفی هستند و تعهد خود را به اصالت اثبات می کنند.
در پایین تگزاس، شماره 4 ایالت برای وفاداری (69.96) ، مصرف کنندگان تعهد برند خود را جدی می گیرند. Texans پس از اشتباهات-چه تأخیر در حمل و نقل یا خدمات مشتری کمتری از آن ، برای مارک های بخشش بالا رتبه بالایی را کسب می کند. علاوه بر این ، تگزاس بالاترین درصد از مصرف کنندگان را دارد که اغلب موارد ضروری مانند مواد غذایی و لوازم آرایش را از همان مارک خریداری می کنند. Texans ثابت می کند که وقتی چیزی را پیدا می کنند که دوست دارند ، با آن می چسبند.
دور پنج نفر برتر است اوهایو، ساعت در 69.92بشر اوهایوایی ها وفادار هستند بدون اینکه انعطاف پذیر باشند ، در خرید مجدد موارد اختیاری و اولویت بندی مارک های قابل اعتماد بر روی گزینه های ارزان تر ، امتیاز بالایی دارند. آنها نشان می دهند که وفاداری کور نیست – این مربوط به قابلیت اطمینان ، قوام و ارزش است.
وضعیت وفاداری به برند در ایالات متحده
وفاداری به برند در سراسر جمعیتی
در مرحله بعد ، ما سؤالات بررسی وفاداری به برند را به سطح ملی بردیم و بینش های جالبی را کشف کردیم. ما از مصرف کنندگان خواستیم وفاداری برند خود را در مقیاس 1 تا 10 ارزیابی کنید (جایی که 10 نفر وفادار ترین آن را نشان می دادند). میانگین امتیاز وفاداری برای آمریکایی ها وارد شد 6.79با این نشان می دهد که در حالی که مصرف کنندگان احساس وفاداری مناسبی به مارک های مورد علاقه خود می کنند ، اما دور از ذهن نیست.
قابل درک است که سطح وفاداری بسته به اینکه از چه کسی می پرسید تغییر می کند. زنان در مقایسه با مردان (6.76) و رتبه های وفاداری کمی بالاتر (6.87) گزارش می دهند بومرهای کودک با داشتن امتیاز وفاداری 7.36 به عنوان یک برند ترین نسل ، برند ترین نسل ظاهر می شود. Gen X در 6.96 دنبال می شود، با بیان اینکه نسل های قدیمی تر به احتمال زیاد به آنچه می دانند-چه از اعتماد ، عادت و چه چند دهه روابط با مارک های خود را دور می کنند. هزاره ها در 6.61 زمینوت Gen Z فقط با 6.57 عقب می رود، با تقویت اینکه نسل های جوان کمتر به هم گره خورده اند. وقتی روندها و بررسی های ویروسی سریعتر از آنچه می توانید بگویید “dupe” تغییر می کند ، وفاداری آن را در گزینه های بی پایان ، قیمت مناسب یا اثر Tiktok قرار می دهد.
موارد ضروری بیشترین وفاداری به برند را کسب می کنند
با توجه به پاسخ ها ، مصرف کنندگان به احتمال زیاد از همان برند برای موارد ضروری خریداری می کنند (مواد غذایی ، لوازم آرایشی و لوازم خانگی) نسبت به اختیارات اختیاری (پوشاک ، الکترونیک ، مبلمان). این منطقی است-اگر شامپو رفتن یا مارک مورد علاقه شما سودا کار را انجام دهد ، چرا زحمت تعویض می شود؟ اما وقتی صحبت از خریدهای بزرگتر و کمتر مکرر می شود ، خریداران به مراتب کمتر به مارک های خاص وفادار هستند و برای کاوش در گزینه های دیگر بازتر هستند.
رفتار غیر اخلاقی به طور معمول یک معامله گر است
وفاداری به برند می تواند آب و هوای زیادی داشته باشد – افزایش قیمت ، تبلیغات بی پایان رقیب و حتی برخی از اشتباهات محصول. اما رفتار غیر اخلاقی؟ این به طور معمول جایی است که مصرف کنندگان خط را ترسیم می کنند. بیش از نیمی (50.3 ٪) بگو آنها خواهند بود در صورتی که درگیر شیوه هایی باشد که آنها به شدت مخالف هستند ، بعید است که خرید از یک برند را ادامه دهد، مانند شرایط نامناسب کار یا اخلاق سایه دار. حدود 31.5 ٪ گفتند كه حمایت آنها به این مسئله بستگی دارد كه این مسئله چقدر جدی بوده و چگونه این برند برطرف شده است ، در حالی كه 18.2 ٪ گفتند كه تا زمانی كه این شركت اقدامات خود را برای رفع و رفع مشکل انجام دهد ، هنوز از این برند خریداری می كنند.
آنچه ما را تغییر می دهد – قیمت مقصر شماره 1 است
ما همچنین پرسیدیم که چه چیزی به احتمال زیاد باعث می شود خریداران برند مورد علاقه خود را پشت سر بگذارند. دلیل اصلی افزایش قیمت است، با 43.8 ٪ از مصرف کنندگان که می گویند برچسب قیمت بزرگتر برای آنها بسته بندی می کند. محصولات رقیب با کیفیت بالاتر با 23.7 ٪ در رده دوم قرار گرفتند ، در حالی که یک تجربه منفی خدمات به مشتری (18.1 ٪) و نگرانی های زیست محیطی یا اخلاقی (11.0 ٪) لیست را به دست آورد. 3.4 ٪ کوچک اما قدرتمند از مصرف کنندگان ادعا می کردند که هیچ چیز نمی تواند آنها را تغییر دهد-در مورد مارک تجاری یا سیگار.
Knockoff برنده جنگ های وفاداری نمی شود
سرانجام ، ما به جذابیت Knockoff یا نسخه های عمومی محصولات مورد علاقه نگاه کردیم و نتایج ممکن است شما را شگفت زده کند. تنها 17.4 ٪ از مصرف کنندگان “غالباً” حذفی یا کالاهای عمومی را خریداری می کنند، و فقط 2.2 ٪ “همیشه” آنها را انتخاب کنید. در حالی که Generics و Dupes طرفداران خود را دارند ، آنها برای اکثر خریداران از گزینه Go-to گزینه دور نیستند-برنده دیگری برای مارک هایی که کیفیت قابل اعتماد را ارائه می دهند.
خط پایین وفاداری به برند
از زمان سلطنت آمازون گرفته تا فداکاری غیرقابل توصیف Baby Boomers به مارک های خود ، نظرسنجی ما نشان می دهد که وفاداری برند یک پدیده یک اندازه نیست. در حالی که مصرف کنندگان با مارک های معتبر برای ملزومات می چسبند ، سهم کیف پول در مقوله های اختیاری برای گرفتن چنگال بسیار بیشتر است. افزایش قیمت می تواند حتی متعهد ترین خریداران را مجدداً مورد تجدید نظر قرار دهد ، در حالی که رسانه های اجتماعی ، فناوری و خرده فروشی دسته هایی با بیشترین وفاداری به برند هستند. اما داده ها همچنین فرصت ها را برجسته می کند: مارک هایی که اعتماد ایجاد می کنند ، ارزش ارائه می دهند و با انتظارات مصرف کننده هماهنگ می شوند ، مواردی هستند که باعث می شوند خریداران به عقب برگردند.
در Go Fish ، ما می دانیم که درک رفتار مصرف کننده در قلب هر استراتژی موفق بازاریابی دیجیتال است. این شاخص وفاداری به برند یک چیز را روشن می کند: مارک هایی که با مخاطبان خود در ارتباط هستند – و با آنچه مهمترین آنهاست – سازگار هستند. اگر آماده ایجاد اتصالات ماندگار با مشتریان هستید و نام تجاری خود را به سطح بعدی برسانید ، ما را بررسی کنید خدمات بازاریابی دیجیتالبشر
روش شناسی
برای یافتن این بینش ها در مورد وفاداری به برند ، ما 3،244 مصرف کننده آمریکایی ، 18 تا 76 ساله را در 46 ایالت از 25 نوامبر تا 2 دسامبر 2024 مورد بررسی قرار دادیم. آلاسکا ، داکوتای شمالی ، ورمونت و وایومینگ به دلیل تعداد محدودی از پاسخ دهندگان نظرسنجی حذف شدند در آن ایالت ها وفاداری برند برای پاسخ دهندگان نظرسنجی به عنوان انجام خرید مکرر از یک برند خاص بر اساس درک کیفیت بالاتر و خدمات بهتر از هر رقیب تعریف شده است. ما برای پاسخ دهندگان خاطرنشان كردیم كه یك مشتری كه وفاداری برند را نشان می دهد بارها و بارها خدمات یا محصولات برند را انتخاب می كند و از طرف این برند دفاع می كند – اغلب این برند را به دوستان و خانواده توصیه می كند.
برای تعیین اینکه کدام مارک ها در این نظرسنجی قرار دارند و از پاسخ دهندگان در مورد وفاداری به برند خود سؤال می کنیم ، ما یک لیست عینی را بر اساس منابع معتبر تنظیم کردیم. به طور خاص ، ما از مارک های نمایش داده شده در Forbes استفاده کردیم “با ارزش ترین مارک های جهان” و مالی برند رتبه جهانی از با ارزش ترین مارک ها. هر دو منبع با استفاده از معیارهایی مانند درآمد و درآمد قبل از بهره و مالیات (EBIT) ، مارک ها را با ارزش برند خود قرار می دهند.
اخبار را مستقیماً به صندوق ورودی خود جستجو کنید
*مورد نیاز