ویژگی های برتر SERP در سال 2024 – جمعه تخته سفید

بنابراین، برخی از این داستان‌ها زمانی جذاب‌تر می‌شوند که به جای حضور، به سهم صدا نگاه کنیم. بنابراین، سهم صدا معیاری است که ما در STAT داریم که به جای اینکه صرفاً به بررسی تعداد SERPهایی که یک ویژگی روی آن ظاهر می‌شود نگاه کنیم، به برجسته بودن آن نگاه می‌کند.

بنابراین اگر تا به حال سعی کرده اید با مشاهده نرخ کلیک و حجم و این نوع چیزها ترافیک را تخمین بزنید، ممکن است خودتان به چیزی شبیه به این نگاه کرده باشید. بنابراین اساساً، اگر جستجوگران بیشتری چیزی را در موقعیت یک به جای موقعیت 10 ببینند، در آن صورت یک ویژگی برای آن در سهم صدا پاداش می گیرد و دید بسیار بیشتری پیدا می کند.

بنابراین، وقتی به پنج نفر برتر از نظر سهم صدا نگاه می کنیم، رتبه بندی بسیار متفاوتی به دست می آوریم.

مکان ها

قابل توجه است که ما جاهایی داریم که حتی به پنج نفر برتر هم راه پیدا نکرده اند. Places اکنون در موقعیت یک برای اشتراک صدا قرار دارد.

چیزی که منعکس می کند این است که اگرچه بسیاری از SERP ها به وضوح بسته محلی ندارند، مکان کلمه دیگری برای بسته محلی است. وقتی ظاهر می شود، بزرگ است و در بالای صفحه قرار دارد.

بنابراین، این در واقع اندکی از سهم صدای سال به سال کاهش می‌یابد، حتی اگر این برای حضور در این ویژگی صادق نباشد. بنابراین، چیزی که منعکس می‌کند این است که ممکن است Google تمایل بیشتری نسبت به یک سال پیش برای قرار دادن چیزی بالاتر از یک بسته محلی داشته باشد.

چرخ فلک

در حال حاضر، ما قبلاً کمی در مورد چرخ فلک صحبت کرده‌ایم، و من فکر می‌کنم افزایش سهم صدا برای چرخ فلک نشان‌دهنده این است که بسیاری از انواع مختلف یک ویژگی در مقایسه با ارگانیک، به‌تدریج برجسته می‌شوند.

نمودار دانش

تغییر نمودار دانش عمدتاً توسط SERP گوشی های هوشمند هدایت می شود. واضح است که STAT یک ردیاب رتبه است، بنابراین ما به ستون اصلی نتایج جستجو علاقه مند هستیم، نه نوار کناری. بنابراین، اگر بگویم نمودار دانش، ممکن است به نوار کناری که اغلب دریافت می‌کنید فکر کنید، که به نوعی متمرکز بر ویکی‌پدیا است. این در مورد آن نیست.

این در مورد چیزهایی است که در ستون اصلی رتبه بندی دریافت می کنید، به عنوان مثال، نتایج فرهنگ لغت، تبدیل ارز، و آب و هوا. اگر زمانی مانند بازیگران یک فیلم یا چیزی شبیه به آن را جستجو کنید و این نتایج بزرگ Graph دانش را در بالای SERP به دست آورید، این نتایج سال به سال به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، و این به ویژه در گوشی های هوشمند صادق است. .

باز هم، در این مرحله، چیزهای زیادی وجود دارد که اساساً در گوشی های هوشمند از ارگانیک خارج می شوند.

مردم هم می پرسند

سپس مردم نیز می پرسند، بنابراین این کمی پایین است، بنابراین سال به سال بیشتر در SERP ظاهر می شود، اما من فکر می کنم زیرا ما در مورد این صحبت کردیم که تقریباً حتی در زمان حضور چگونه بود و با این حال از نظر صدای کاهش یافته است. بنابراین این نشان می دهد که احتمالاً به پایین SERP منتقل شده است حتی زمانی که هنوز ظاهر می شود.

بنابراین این بر اساس نوع فعلی SERP های عمومی است. اما اگر به SERPهای آزمایشی Opt-in SGE نگاه کنید، در بسیاری از موارد، PAA با قابلیتی به نام یا چیزی که ما نامش را می‌نامیم پرسیدن سوال بعدی جایگزین می‌شود که شما را به یک رابط چت می‌برد.

بنابراین، این افت ممکن است نشانه چیزهای آینده باشد. که گوگل می تواند در آینده به دنبال راه های مختلفی برای حل این مشکل باشد.

اخبار

پس از آن اخبار، دوباره، این یک افت کوچک به نظر می رسد زیرا 1.3٪ تا 0.9٪ است، اما در واقع بسیار بزرگ است. این در حدود یک سوم سهم کمتر از صدا است، زیرا نتایج اخبار در بسیاری از SERP ها ظاهر نمی شود، بنابراین این تغییر بسیار مهمی است.

این در واقع به دلیل کمتری SERP است که حتی نسبت به سال گذشته نتیجه‌ای خبری روی آن‌ها دارد. در بسیاری از موارد، ما فکر می‌کنیم که این ممکن است ناشی از افزایش ویژگی‌هایی مانند بحث‌ها و انجمن‌ها باشد، که به نوعی جالب است زیرا مطمئناً خطر اطلاعات نادرست با ویژگی‌هایی مانند بحث‌ها و انجمن‌ها نسبت به اخبار، جایی که Google وجود دارد، بسیار بیشتر است. در گذشته در مورد آنچه که آنها به عنوان یک نتیجه خبری می پذیرند کاملاً سختگیرانه عمل کرده است. همچنین دیده‌ایم که گوگل تب News را در برخی آزمایش‌ها از نتایج جستجو حذف کرده است.

بنابراین، این ممکن است دوباره نشانه چیزهای آینده باشد، اما نه آنچنان گلگون نشانه چیزهای آینده، می ترسم.

ارگانیک. آلی

به طور مشابه، با ارگانیک، 40٪ تا 34٪ را می بینید. به طور فزاینده ای نادر است که پیوندهای ارگانیک را به عنوان بهترین موارد در SERP ببینیم، و این به ویژه در گوشی های هوشمند صادق است.

در واقع به 28 درصد کاهش یافته است. من آن را بسیار ضعیف نوشته‌ام، اما اکنون در گوشی‌های هوشمند به ۲۸ درصد کاهش یافته است، که باز هم، واقعاً عدد بسیار کمی است. این تقریباً نزدیک به یک چهارم سهم صدایی است که به نتایج ارگانیک در SERP گوشی‌های هوشمند می‌رسد.

Source link