جستجوی انجمن مرکزی در سال 2022 | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

سه شنبه 07 مارس 2023

انجمن مرکزی جستجو یک انجمن آنلاین است که در آن صاحبان سایت می توانند به یکدیگر کمک کنند تا مشکلات مربوط به حضور سایت خود در جستجوی Google را عیب یابی کنند، درباره به روز رسانی های مختلف جستجو بحث کنند و نکاتی را در مورد بهبود دید سایت خود در جستجو به اشتراک بگذارند.

2022 سال خوبی برای جامعه ما بود. با بیش از 9 میلیون کاربر منحصر به فرد و 32000 موضوع ارسال شده در 17 زبان در سال گذشته، این انجمن نه تنها مکان مهمی برای صاحبان سایت برای یادگیری و رسیدگی به مشکلات جستجو بوده است – بلکه برای Google نیز برای بهبود سیستم های خود بر اساس مسائلی که در اینجا ظاهر می شود، بوده است. .

انجمن بیشتر به‌عنوان مکانی برای اعلان‌های مربوط به مشکلات محصول، به‌روزرسانی‌ها و قطعی‌ها از سوی کارمندان Google و کارشناسان محصول ما تکامل یافت. سال 2022 همچنین دارای اجلاس های حضوری برای جمع آوری کارشناسان محصول از سراسر جهان بود.

تجلیل از کارشناسان محصول ما

ما بسیار خوش شانس هستیم که کارشناسان محصول زیادی داریم که به جستجوی Google علاقه دارند و از کمک به سایر کاربران لذت می برند.

کارشناسان محصول مرکزی را در جلسه نمایه سازی ویدیو در اجلاس سنگاپور جستجو کنید
عکس گروهی کارشناسان محصول در اجلاس سنگاپور

کارشناسان محصول ما مرتباً بازخوردهای ارزشمندی را به اشتراک می‌گذارند که به ما کمک می‌کند مشکلات را برای بهبود جستجوی مالکان سایت شناسایی و برطرف کنیم. نکات برجسته شامل بازخورد انجمن است که به ما کمک کرد چندین مشکل ابزار حذف نقشه سایت و URL را در کنسول جستجو حل کنیم و چندین شبکه از سایت های هک شده را به زبان های مختلف مانند ترکی و چینی حذف کنیم.

کارشناسان محصول ما همچنین دانش زیادی را برای کمک به کاربران در انجمن ها ارائه کردند. برخی از نکات برجسته عبارتند از:

همچنین نمی‌توانستیم بسیاری از ویژگی‌ها و گزارش‌ها را در «کنسول جستجو» مانند URL جدید API بازرسی، GA4 در کنسول جستجو، گزارش نمایه‌سازی ویدیو و بسیاری موارد دیگر بدون بازخورد ارزشمند کارشناسان محصول خود راه‌اندازی کنیم.

اجلاس تخصصی محصول

برای تشکر از کارشناسان محصول خود، میزبان اجلاس کارشناسان محصول در سه مکان از جمله نیویورک در ژوئن، دوبلین در سپتامبر، و سنگاپور در دسامبر با حضور کارشناسان محصولات پلاتین و الماس ما و پیوستن کارشناسان محصولات طلا به صورت آنلاین بودیم.

کارشناسان محصولات مرکزی، دیو اسمارت و بری هانتر را در اجلاس نیویورک جستجو کنید
جستجوی پرتغالی کارشناسان محصول مرکزی، روبنس و مانوئل روی صحنه با دیگر کارشناسان محصول در اجلاس دوبلین

ما حدود 120 کارشناس داشتیم که برای 10 جلسه شکست خاص جستجو در هر سه قله به ما ملحق شدند. این جلسات موضوعات مختلفی از جمله ویژگی‌های جدید در کنسول جستجو، نحوه جذب داده‌های ساختاریافته، نمایه‌سازی ویدیو در جستجو و موارد دیگر را پوشش می‌داد. شرکت کنندگان بازخورد مثبتی در مورد کیفیت و ماهیت فنی جلسات گزارش کردند. بسیاری از کارشناسان محصول همچنین فرصت تعامل حضوری با سایر کارشناسان محصول و کارمندان Google را دلیل اصلی پیوستن خود به این رویداد ذکر کردند.

ما همچنین از این فرصت منحصربه‌فرد استفاده کردیم تا در طی اجلاس‌هایی که کارشناسان ما Lino Uruñuela و Le Van Phu جایزه عیب‌یاب را دریافت کردند، از کارشناسان خود با اهدای جایزه تقدیر کنیم. محمد الوریاقلی جایزه مایل اضافی را برای کمک به کاربران دیگر دریافت کرد، در حالی که دانیل اولچیک و سوزوکی کنیچی جایزه مربی را دریافت کردند تا از تلاش های خود در راهنمایی بسیاری از کارشناسان دیگر در برنامه تقدیر کنند.

در طول سال، ما همچنین میزبان چندین پاتوق برای کارشناسان محصول خود در مورد به‌روزرسانی‌های محصول و پرسش و پاسخ عمومی بودیم که در آن‌ها می‌توانستند سؤالاتی را مطرح کنند و در مورد برنامه «جستجوی Google» و همچنین برنامه کارشناسان محصول بازخورد ارائه کنند.

مایلید به انجمن مرکزی جستجو بپیوندید تا به سایر کاربران کمک کنید، درباره جنبه‌های مختلف جستجوی Google بیشتر بدانید و در نسخه‌های اولیه ویژگی‌های کنسول جستجو شرکت کنید؟ می توانید در برنامه کارشناسان محصول ثبت نام کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور