فیگورهای اندروید 2022: دستی با جدیدترین Dead Zebra

سال‌هاست که شرکت کلکسیونی Dead Zebra فیگورهای اندرویدی تولید می‌کند و اولین دسته سال 2022 سری «Android @ Work» است. با این حال، ستاره مطلق نمایش امسال، یک پیکسل بوک مینیاتوری شایان ستایش در یکی از فیگورها است.

ارقام اندروید 2022

جدیدترین مجموعه فیگور اندروید از Dead Zebra با موضوع “در محل کار” ساخته شده است، و هر فیگور طراحی خاص خود را دارد که با یک شغل مطابقت دارد. در مجموع 12 رقم وجود دارد:

  • کشاورزی / کشاورز / کارگر مزرعه (با کلاهک)
  • کافه / باریستا / سوخاری (با لیوان)
  • آشپز / نانوا / سرویس غذا (با کلاه سرآشپز و چاقو)
  • پیمانکار / ساخت و ساز / خط کش (با کلاه سخت و پیچ گوشتی)
  • توسعه دهنده / کدنویس / امنیت سایبری (با لپ تاپ و تلفن)
  • مجری / وکیل / سرمایه گذار (با کیف و تلفن)
  • بهداشت و درمان / پزشک / پرستار (با ماسک و گوشی پزشکی)
  • تدارکات / پست / تحویل / پیام رسان (با درپوش و بسته)
  • خبرنگار / خبرنگار / خبرنگار (دارای میکروفون، دوربین و تلفن)
  • معلم / مشاور / مشاور (با کیف و دفترچه یادداشت)
  • پشتیبانی فنی / فناوری اطلاعات / مهندس (با نشان، پیکسل بوک و کابل)
  • خدمتکار / میزبان / متصدی بار / ساملیه (با حوله و بطری)

قیمت هر عدد 12 دلار است، یا می توانید کل مجموعه را با تخفیف جزئی خریداری کنید و در مجموع 132 دلار به فروش می رسد. این طرح‌های جدید همگی همراه با لوازم جانبی کوچک خود ارائه می‌شوند و شاید بیشترین لوازم جانبی را در میان سری‌هایی که Dead Zebra تاکنون تولید کرده است، داشته باشند. دسته جدید همچنین بر اساس ارقام اصلاح شده چند سال پیش است که دارای آنتن و بازوهای قابل استفاده هستند.

Pixelbook کوچک ستاره نمایش است

ما سه مورد از فیگورهای اندروید Dead Zebra 2022 را انتخاب کردیم – روزنامه‌نگار، فناوری اطلاعات و توسعه‌دهنده. بر اساس سطوح سهام، به نظر می رسد که آنها نیز محبوب ترین این دسته هستند.

هر سه فیگور مثل همیشه باکیفیت هستند و در جعبه‌های زیبا حمل می‌شوند و همه چیز با خیال راحت در حال حمل و نقل است. توسعه دهنده با یک تلفن، یک لپ تاپ (پوشانده شده با برچسب) و یک جفت عینک ارسال می شود. خبرنگار یک میکروفون، تلفن و یک دوربین و همچنین یک جفت عینک دارد. یک نکته در مورد این دو به طور خاص، آن است قابل توجه به راحتی می توان لیوان را روی این فیگورها شکست. من به اشتباه عینک را در حالی که می‌خواستم آن را بزنم روی توسعه‌دهنده قفل کردم، زیرا به کشش کمی نیاز دارند. گزارشگر، متأسفانه، سرنوشت مشابهی را دید، با شکستن عینک زمانی که من به اشتباه با آن چهره را بر روی آن کوبیدم. بله، من امروز فوق العاده دست و پا چلفتی هستم. خوشبختانه، هر دو شکل هنوز بدون عینک عالی به نظر می رسند (اما نه، به نظر نمی رسد که چسب فوق العاده این یکی را درست کند).

و در نهایت، فیگور IT/Engineer دارای نشان، کابل، گرمکن آفلاین Dino Chrome و Pixelbook است. این ستاره واقعی نمایش در کتاب من است، زیرا این شکل اندرویدی برای Google I/O آماده به نظر می رسد. جزئیات روی شکل نیز قابل توجه است. Pixelbook واقعاً شبیه نسخه کوچک شده لپ تاپ 2017 گوگل است، دقیقاً تا تورفتگی برای باز کردن درب و حتی یک بریدگی کوچک برای درگاه USB-C.

هر سه تصویری که من انتخاب کردم، همین سطح از جزئیات را داشتند، با گوشی‌های هوشمند توسعه‌دهنده و گزارش‌گر تا جایی که دارای یک بریدگی درگاه شارژ و یک دوربین در پشت بودند. شبیه پیکسل 2 ایکس ال است.

دسته‌ای از فیگورهای اندرویدی Dead Zebra در سال 2022 هم‌اکنون از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت در دسترس است و اکثر آنها اکنون ارسال می‌شوند. این سه مورد تنها مواردی هستند که در حال حاضر تاخیر دارند، مگر اینکه یک ست کامل خریداری کنید. فقط، اوه، مثل من نباش و بلافاصله عینک را بشکن.

اطلاعات بیشتر در اندروید:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور