2021: سال ابزار از راه دور ، مهارت های نرم و نوآوری AI

عکس پروفایل نویسنده

@راجسینگراج سینگ

مدیر محصول ، تجربه توسعه دهنده در InterSystems

وای. چه سالی! با همه چیز ، از همه گیری گرفته تا انتخابات ، باور اینکه 2020 (در نهایت) به پایان می رسد و ما منتظر هستیم که 12 ماه آینده چه چیزی به پایان برسد ، دشوار است. هیچ رازی نیست که در سال 2021 ما شاهد تغییرات فاحشی در زندگی شخصی و کاری باشیم همانطور که می دانیم ، و به راحتی می توان گفت که بازار فناوری به تغییر و تحول خود ادامه خواهد داد ، همچنین تعریف ما از “طبیعی” برای کار .

سال 2020 نه تنها COVID-19 را به ارمغان آورد ، بلکه در ایالات متحده نیز جنبش Black Lives Matter توجه شرکت های فناوری را به خود جلب کرد ، بسیاری از آنها متعهد شدند که پیشرفت قابل توجهی در بهبود تنوع در رده های توسعه دهنده داشته باشند. من مشتاقانه منتظر هستم ببینم که چگونه سیاست های اعمال شده در سال 2020 می تواند در سال جدید مثمر ثمر باشد.

از منظر توسعه دهنده ، بیش از هر زمان دیگری با چالش روبرو هستیم. تقاضا برای نوآوری همچنان افزایش می یابد ، اما چابکی و کارایی در تیم های توسعه توسط محیط های دور از دسترس ما آزمایش می شود. چه کسی می داند که سال 2021 چه چیزی ذخیره کرده است ، اما پس از تأمل در مورد موانع غیرمنتظره سال 2020 ، در اینجا دو سنت من در مورد روندهایی وجود دارد که من معتقدم در سال آینده به منصه ظهور می رسند.

کدگذاری مشترک با پشتیبانی از ابزار از راه دور بهبود یافته است

با…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور