Google Marketing Live امروز با یک سخنرانی کلیدی آغاز شد که شامل اعلام 16 تغییر و اضافه شدن به Google Ads بود.
سخنرانی اصلی در درجه اول بر بهبود تبلیغات ویدیویی، پیشرفت در اتوماسیون و پیش نمایش فناوری های آینده نگر متمرکز بود.
در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید تا با اطلاعیه های امروز آشنا شوید.
به روز رسانی تبلیغات ویدیویی
تبلیغات بیشتر در YouTube Shorts
کمپینهای اکشن ویدیویی و کمپینهای برنامه اکنون در YouTube Shorts در سرتاسر جهان پخش میشوند.
اواخر امسال، فیدهای محصول در YouTube Shorts نمایش داده میشوند و تبلیغات ویدیویی را قابل خریدتر میکنند.
تبلیغات ویدیویی در Google Discover
Google در حال بررسی راههایی برای آوردن تبلیغات ویدیویی کوتاه به Discover است که به طور یکپارچه با محتوای ارگانیک مطابقت داشته باشد.
نمایش و ویدیو 360 کمپین های تلویزیون متصل
به زودی میتوانید از Display & Video 360 برای ایجاد کمپینهای تلویزیونی متصل برای دستیابی به مخاطبان وابسته، درون بازار و جمعیتشناختی در سراسر YouTube و سایر برنامههای تلویزیونی متصل با پشتیبانی از آگهی استفاده کنید.
پیشرفت در اتوماسیون
کمپین های حداکثر عملکرد
مجموعهای از بهروزرسانیها برای کمپینهای Performance Max در طول باقیمانده سال منتشر میشوند. آنها عبارتند از:
- تست A/B
- پشتیبانی مدیریت کمپین گسترده در Search Ads 360 و برنامه تلفن همراه Google Ads
- امکان بهینه سازی برای فروش در فروشگاه
- دادههای عملکرد جدید مانند اطلاعات بینش، مخاطب و حراج
- امتیاز بهینه سازی و توصیه ها
بهروزرسانیهای صفحه Insights
گوگل در ماههای آینده سه گزارش جدید به صفحه Insights ارائه میکند. آنها عبارتند از:
- Attribution Insights: ببینید چگونه تبلیغات شما در سطوح Google با هم کار می کنند.
- بینش بودجه: فرصت های جدیدی برای بهینه سازی بودجه پیدا کنید.
- بینش مخاطب: ببینید چگونه بخشهای مشتریان شما عملکرد کمپین را افزایش میدهند.
بهبود در تبلیغات جستجوی واکنشگرا
گوگل در اواخر سال جاری دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار را برای تبلیغات جستجوی پاسخگو عرضه می کند که برای بهبود ارتباط تبلیغات طراحی شده است.
این ویژگی به طور خودکار دارایی ها را بر اساس محتوای صفحات فرود و واحدهای تبلیغاتی موجود ایجاد می کند.
اگر انتخاب کنید، Google Ads بهترین ترکیب دارایی های ارائه شده و دارایی های ایجاد شده به طور خودکار را نشان می دهد.
طرحبندیهای موبایل اول برای تبلیغات نمایشی واکنشگرا
طرحبندیهای کاملاً جدید و اول تلفن همراه به شما این امکان را میدهد که نام تجاری خود را در فهرست آگهیهای عمودی تمام صفحه به نمایش بگذارید.
علاوه بر این، گوگل تبلیغات و ویدیوهای قابل پیمایش را بر اساس فید محصول شما معرفی می کند.
تمام کتابخانه دارایی جدید
یک کتابخانه دارایی جدید در سطح حساب می تواند برای ذخیره تمام دارایی های خلاق دیجیتال شما استفاده شود. به زودی این گزینه را خواهید داشت که با استفاده از الگوهای بهینه شده برای YouTube، تبلیغات ویدیویی ایجاد کنید.
گسترش امتیاز بهینه سازی
امتیاز بهینه سازی Google Ads در حال گسترش است تا هر نوع کمپین را برای تبلیغ کنندگان در سراسر جهان پوشش دهد.
ویژگی های آینده نگر
گوگل مجموعهای از ویژگیهای تبلیغاتی را اعلام کرد که میگوید برای ایجاد انعطافپذیری برای آینده بازاریابی طراحی شدهاند.
آن ویژگی ها عبارتند از:
- تست های افزایش تبدیل: تبدیل های افزایشی را بر اساس کاربران و جغرافیا اندازه گیری کنید.
- جستجوی تست های لیفت: تأثیر کمپینهای YouTube خود را در ایجاد جستجوهای ارگانیک در Google و YouTube اندازهگیری کنید.
- تگ گوگل: تگ سایت جهانی به تگ گوگل تبدیل می شود و با قابلیت های جدید به روز می شود.
- مرکز تبلیغات من: گوگل به کاربران اجازه می دهد تا انواع تبلیغاتی را که می خواهند کم و بیش ببینند انتخاب کنند.
به طور خلاصه
در پایان همه چیز، اینها اعلامیه های اصلی Google Marketing Live بودند:
- کمپینهای ویدیویی و برنامهای که به YouTube Shorts میآیند
- فیدهای محصول به YouTube Shorts می آیند
- تبلیغات ویدیویی به Discover می آیند
- کمپین های تلویزیونی متصل به Display & Video 360 می آیند
- تست A/B با عملکرد حداکثر
- پشتیبانی مدیریت کمپین گسترده در Search Ads 360 و برنامه تلفن همراه Google Ads
- امکان بهینه سازی کمپین ها برای فروش در فروشگاه
- دادههای عملکرد جدید مانند اطلاعات بینش، مخاطب و حراج
- امتیاز بهینه سازی به همه انواع کمپین می رسد
- گزارشهای New Insights
- دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار به تبلیغات جستجوی پاسخگو می آیند
- طرحبندیهای اول موبایل به تبلیغات نمایشی واکنشگرا میآیند
- کتابخانه دارایی جدید در سطح حساب
- تست های افزایش جستجو و تبدیل
- تگ جهانی سایت به تگ گوگل تبدیل می شود
- My Ad Center به کاربران اجازه می دهد تا تبلیغاتی را که می بینند کنترل کنند
منبع: راهنمای تبلیغات گوگل
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: '16-announcements-from-google-marketing-live-2022', content_category: 'news pay-per-click' });
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور