15 درصد از جستجوهای گوگل تنها با 148 عبارت انجام می شود

تنها 148 کلمه کلیدی 15 درصد از کل جستجوهای گوگل را تشکیل می دهند.

این تنها یکی از بسیاری از بینش های قابل توجه از تجزیه و تحلیل جدید نزدیک به 332 میلیون جستجو برای بیش از 320000 عبارت جستجوی منحصر به فرد است که امروز توسط رند فیشکین از SparkToro بر اساس داده های ارائه شده توسط Datos منتشر شد. (افشا: Datos، مانند Search Engine Land، یک شرکت Semrush است.)

چرا ما اهمیت می دهیم. به نظر می رسد که ترافیک جستجوی ارگانیک در طول زمان به طور فزاینده ای به وب سایت های کمتری می رود. در سال 2024، دیده شدن و متمایز شدن در جستجوی Google دشوارتر از همیشه است – به خصوص اگر اغلب با نمای کلی هوش مصنوعی گوگل و سایر ویژگی های جستجو رقابت می کنید.

148 اصطلاح. اکثر آنها پرس و جوهای ناوبری هستند. ده مورد از بیشترین جستجوها عبارتند از:

  • یوتیوب
  • جیمیل
  • آمازون
  • فیس بوک
  • ChatGPT
  • ترجمه گوگل
  • واتس اپ وب
  • نقشه های گوگل
  • پورنو هاب
  • Google Docs

با اعداد این تجزیه و تحلیل همچنین جستجوهای گوگل را بر اساس برند، هدف و موضوع طبقه بندی کرد:

  • جستجوهای مارک دار در مقابل جستجوهای عمومی: 44 درصد از جستجوهای گوگل مربوط به عبارات برند است و بقیه بر روی جستارهای عمومی و بدون مارک متمرکز شده اند.
چند درصد از جستجوهای Google ایالات متحده مربوط به مارک ها است15 درصد از جستجوهای گوگل تنها با 148 عبارت انجام می شود
  • قصد: 51 درصد جستجوها اطلاعاتی، 33 درصد ناوبری، 14.5 درصد تجاری و فقط 0.69 درصد تراکنشی هستند.
جستجوی Google Intent Distributionجستجوی Google Intent Distribution

این هم اسکرین شات از موضوعات:

توزیع موضوعی حجم جستجوی Googleتوزیع موضوعی حجم جستجوی Google

چی میگن فیشکین نوشت: فقط چند هزار عبارت پرس و جو یک چهارم کل جستجوهای گوگل را تشکیل می دهند و به نظر می رسد که همیشه در حال افزایش است.

  • “بله، هنوز تعداد زیادی از اصطلاحات جستجوی منحصر به فرد وجود دارد، اما “دم دراز” (

در مورد تحلیل به گفته فیشکین:

  • Datos داده‌های جستجوی Google را از زیرمجموعه‌ای از پانل چند میلیون نفری خود در اختیار ما قرار داد: حدود 130 هزار دستگاه آمریکایی، تلفن همراه و دسکتاپ، که به طور فعال برای 21 ماه متوالی از Google استفاده می‌کردند: ژانویه 2023 تا سپتامبر 2024. به دلایل مختلف، Datos جستجوهای ارائه شده را فقط به کسانی محدود کرده است که در طول دوره 21 ماهه بیش از 100 جستجو در Google داشته باشند (البته ما همچنین تجزیه و تحلیلی از همه کلمات کلیدی جستجو داریم. برای یک ماه در زیر.)

معنی همه اینها چیست. تنوع بخشید. نام تجاری یا کسب و کار شما باید فراتر از جستجوی Google قابل کشف باشد – چه در YouTube، تیک تاک، پادکست، لینکدین یا پلتفرم مرتبط دیگر. ممکن است با گرفتن هدف از قبل موجود در مقابل امید به کشف شدن، جوایزی را در جستجوی Google ببینید.

بعدش چی از بازاریابان خواسته می شود که استراتژی های خود را فراتر از SEO و PPC متنوع کنند، زیرا کشف به طور فزاینده ای به پلتفرم هایی مانند رسانه های اجتماعی، یوتیوب و خبرنامه ها تغییر می کند.

تحلیل را بخوانید. تحقیقات جدید: ما 332 میلیون پرس و جو را در 21 ماه تجزیه و تحلیل کردیم تا اطلاعاتی را که قبلاً منتشر نشده بود در مورد نحوه استفاده مردم از Google کشف کنیم.

Source link