14 نیروی شرکتی خرد و کلان که بر محصولات و مشاغل جدید تأثیر می گذارند

عکس پروفایل نویسنده

@اسکات میدلتوناسکات میدلتون

اسکات مدیر عامل و بنیانگذار Terem ، شرکت پیشرو در زمینه تولید محصولات فناوری استرالیا است.

خروج محصولات جدید و سرمایه گذاری های جدید در شرکت های عظیم نیازمند عبور از موانع عظیم است. در مورد غلبه بر موانع فنی – مطلوبیت ، قابلیت دوام و امکان سنجی – دانش قابل توجهی وجود دارد ، اما اطلاعات محدودی در مورد غلبه بر نیروهای شرکتی در شرکت های عظیم بازی می کنند. مسلماً این نیروهای شرکتی بزرگترین موانعی هستند که یک محصول جدید با آن روبرو است.

شرکت های بزرگ تمایل ریشه دار به ایجاد کارایی عملیاتی دارند. آنها در انجام کارهای بیشتری که باعث موفقیت آنها در مقیاس شد بسیار عالی هستند. سازمان های بزرگ می توانند میلیون ها دستگاه را حمل کنند ، 100000 کارگر استخدام کنند یا میلیون ها معامله را بدون چشمک زدن پردازش کنند.

سیستم ها ، افراد و فرایندهای بازی که این دستاوردهای عظیم موفقیت را امکان پذیر می کند ، راهی برای پیچیدن شاخک های خود به اطراف محصولات جدید است و سپس سرعت آنها را کم می کند ، به آنها آسیب می رساند و گاهی اوقات آنها را از بین می برد.

آنچه جالب توجه است این است که غالباً به دلیل کمبود دانش فنی نیست که محصولات جدید دست و پنجه نرم می کنند. شرکت های بزرگ منابعی را برای دستیابی به بهترین ذهن ها ، هدایت تفکر و داده های اختصاصی از راه های …