12 نکته برای کمک به بنیانگذاران فنی در رشد سازمانهای مبتنی بر فروش

عکس پروفایل نویسنده

اگر شما فردی کاملاً فنی هستید ، که یکی از مشکلات زیادی را در یک شرکت بزرگ پیدا کرده است ، به این باشگاه بپیوندید! موارد زیادی برای رفع وجود دارد که از منظر کدگذاری آسان به نظر می رسند اما از منظر سازمانی بسیار سخت به نظر می رسند.

هر ابزاری که برای بنگاه های اقتصادی بزرگ بسازید باعث می شود استارتاپ شما یک الف باشد بازی فروش. بله ، حتی اگر این ابزار بسیار پیچیده باشد و ROI زیادی به همراه داشته باشد ، باز هم باید تیم فروش خود را رشد دهید ، از منظر فروش به محصول فکر کنید ، برای دوره های فروش طولانی آماده شوید ، اما مهمتر از همه: آماده شوید تا شرکت ها از شما استفاده کنند .

اگر هدف شما شرکتهای بزرگ FT1000s باشد ، به احتمال زیاد در حال ساخت آنچه من می گویم فعال کننده. آن فعال کننده یک سیستم / پلتفرم است که به خودی خود ارزشی ندارد اما در عوض به کارمندان کمک می کند تا چیزی (یک فرآیند یا یک برنامه) را سریعتر از قبل بسازند و دارای یک اثر موج دار در سراسر سازمان یا بخش است و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. بیایید در مورد چگونگی ساخت یکی از این سیستم های فانتزی صحبت کنیم و در نهایت آنها را بفروشیم.

1. اعتبار سنجی مفهوم

پس انداز زمان / پول را با استفاده از صفحه گسترده محاسبه کنید و مطمئن شوید که می توانید 5-10 برابر ROI را توجیه کنید عملیاتی استفاده کنید. صحبت با بزرگ شرکت کار سختی نیست. کارمندان آنجا هستند که برای صحبت با استارتاپ ها به آنها حقوق می دهند. فقط دراز کن

مرعوب نشوید. اعدام کنندگان فصلی …