12 نکته برای محافظت از داده های شرکت

طبق آمار Statista، 353 میلیون نفر در ایالات متحده از سال 2005 تا 2023 قربانی نشت داده‌ها، نقض‌ها یا قرار گرفتن در معرض اطلاعات شدند. این احتمال وجود دارد که بسیاری هرگز به شرکتی که اطلاعات آنها را فاش کرده است باز نگردند، و چرا این کار را انجام دهند؟ در عصر دیجیتال، حریم خصوصی داده‌ها همه چیز است و شرکت‌ها باید بهترین شیوه‌های ممکن را برای محافظت از آن اجرا کنند. افزایش تعداد نقض‌ها از سال 2022 تا 2023 بیش از 43 درصد بوده و آن را به یک سال رکورد برای به خطر انداختن داده‌ها تبدیل کرده است، به ویژه به دلیل افزایش حملات سایبری پیچیده و تداوم خطاهای انسانی و سیستمی.

نشت و نقض اطلاعات ممکن است برای هر شرکتی اتفاق بیفتد، و فرقی نمی‌کند که یک استارت‌آپ کوچک SaaS، شرکت متوسط ​​یا یک تک شاخ باشید. تخمین زده می‌شود که کسب‌وکارهای متوسط ​​به‌شدت مورد حمله قرار می‌گیرند، به‌ویژه از طریق نقض زنجیره تأمین، که از سال 2018 بیش از 2600 درصد افزایش یافته است. این شرکت‌ها اغلب به‌عنوان واسطه در شبکه‌های بزرگ‌تر عمل می‌کنند و آنها را به اهداف جذابی برای مهاجمانی تبدیل می‌کنند که به دنبال سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌های گسترده‌تر هستند.

با این حال، روش های جهانی امنیت داده وجود دارد که به محافظت از اطلاعات شخصی کاربران شما صرف نظر از اندازه، میزان منابع یا نوع خدمات شما کمک می کند. ما فهرستی از 12 نکته و روش بازار ایجاد کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که داده ها…

Source link