11 اشتباه اساسی در جستجوگرها که پیامدهای ویرانگری برای سایت شما به همراه دارد

عکس نمایه نویسنده

vincecomfortVince Comfort

Pass استراتژیست بازاریابی دیجیتال ، دانشجوی SEO ، طراح وب

در اینجا با 11 اشتباه اساسی ، اما حیاتی در SEO آشنا خواهید شد که سایت شما را به هم ریخته و قادر به انجام آن نیست rank.

اکنون در مورد آنها اطلاعات کسب کنید ، بنابراین آنها را نساختید و سپس شکایت کنید که من به شما هشدار ندادم.

# 1- نه انجام تحقیق در مورد کلید واژه

نوشتن برای وب و تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام نمی دهید؟

چرا؟

چه فایده ای دارد؟ شما چیزهایی می نویسید و هیچ کس به دنبال آن نیست. بنابراین هیچ گونه ترافیکی به سایت خود منتقل نخواهید کرد.

و بله ، Google CAN می تواند یک صفحه را برای ده ها یا حتی صدها پرسش رتبه بندی کند ، اما این فقط بعد از شما اتفاق می افتد پست خود را به درستی برای یک کلمه کلیدی هدف بهینه سازی کنید.

بنابراین این اشتباه اساسی SEO را مرتکب نشوید زیرا تحقیقات کلمات کلیدی پایه ای است که تمام سئو سایت بر آن بنا شده است.

شما نمی توانید برای کلمه کلیدی مورد نظر خود بهینه سازی کنید.

# 2- عدم نوشتن عناوین سئو پاراگراف p p = “> این خطایی است که من می بینم بسیاری از تازه واردها مرتکب می شوند. آنها از وردپرس استفاده می کنند و می دانند که به طور پیش فرض عنوان مقاله عنوان SEO آن می شود.

پس چرا زحمت نوشتن آن را می کشید؟

اینجا این موارد است 2 دلیل چرا.

اول ، عناوین متا دومین عنصر مهم SEO در صفحه (بلافاصله بعد از محتوا) است.

می توانید از عنوان SEO خود برای هدف قرار دادن کلمه کلیدی اصلی و کلمات کلیدی خود که قبلاً هدف قرار نداده اید با عنوان خود استفاده کنید.

زیرا لازم نیست که مثل هم باشند. و نباید یکسان باشند.

دوم ، عناوین جستجوگرها باید بین 55-60 نویسه باشد (حتی در تلفن همراه نیز کوتاه تر). بیش از این تعداد شخصیت وجود دارد و آنها با ایجاد نتایج غیر جذاب در SERPS قطع می شوند.

تیترهای “واقعی” معمولاً پر حرف ترند و تقریباً همیشه بیش از 60 حرف دارند.

# 3- عدم استفاده از اصلاح کننده های کلمات کلیدی با عناوین جستجوگرها

اصلاح کننده های کلمه کلیدی کلماتی هستند که می توانید برای گرفتن ترافیک طولانی تر به عنوان SEO خود اضافه کنید.

چند مثال خوب عبارتند از:

  • جالب ؛
  • بهترین
  • ارزان
  • سریعترین ؛
  • نور ؛
  • محبوب ؛
  • طولانی ترین
  • برای “درج کلمه کلیدی”
  • سال جاری…

مقدار نامحدودی اصلاح کننده برای ضمیمه وجود دارد و زیبایی آن این “کلمات خاص” این است که آنها کی تولید می کنند کلماتی که درجه بندی آنها آسان تر است و باعث ایجاد ترافیک طولانی تر (مرتبط تر و با تبدیل بالاتر) می شوند.

به عنوان مثال ، “چگونه SEO را یاد بگیریم” اصطلاحی رقابتی است. اما “بهترین روش برای یادگیری SEO در سال 2020 چیست” نیست.

# 4- عدم بهینه سازی تصاویر برای جستجوگرها و ترافیک

موتور جستجوی Google Image بزرگ.

آنها 20.45٪ از کل ترافیک وب را به خود اختصاص داده اند و تعداد زیادی از کاربران وب را برای ارسال به سایتهایی که به طور فعال در تلاشند برای رتبه بندی خود ارسال کنند ، دارند.

اما تعداد زیادی از این موارد وجود ندارد. بیشتر سایت ها بر روی رتبه بندی در جستجوی منظم گوگل تمرکز دارند و SEO تصویر را به عنوان یک فکر بعدی انجام می دهند. یک ویژگی alt سریع و نام فایل تصویری وارد کنید و آن را یک روز فراخوانی کنید.

در حالی که این تازه آغاز کار است و برای رتبه بندی در تصاویر Google تعداد بیشتری می توانند و باید انجام دهند. < / p>

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی تصاویر برای سئو ، با این راهنما مشورت کنید.

# 5- عدم تبلیغ محتوا در وب سایتهای خارجی مرتبط

شما نمی توانید با حبس شدن در غار و فقط انتشار بیشتر و بیشتر مطالب موفق شوید.

در عوض ، شما باید مرتباً محتوای خود را در مکان هایی که مخاطبان هدف شما در آن قرار دارند تبلیغ کنید. .

بهترین مکانها برای مشاهده ، تالارهای گفتگوی تخصصی و Quora است.

نحوه کار با Quora اینجا است.

ابتدا سریع جستجو کنید و س relevantالات مربوطه را از مردم بپرسید

سپس س questionsالاتی با تعداد زیادی از مشارکت ها پیدا کنید (تعداد بازدیدها + نظرات مثبت و بعضی اوقات نظرات) و پاسخ های زیادی نیست.

سپس پاسخ خود را بنویسید و آن را با پیوند به مقاله خود که تبلیغ می کنید منتشر کنید.

این کار را به طور منظم انجام دهید و به زودی انجام می دهید شروع به دیدن ترافیک ارجاع Quora در Google Analytics خود کنید. image-container “>

می بینید که او پاسخ کاملی داد و افرادی را که بیشتر می خواهند به پایگاه خانه خود هدایت کرد.

هوشمند!

# 6- محتوای اجتماعی به اشتراک گذاشته نشده

در من به نظر می رسد ، به اشتراک گذاری مطالب کمی بیش از حد ارزشمند است. به ندرت پس از یک کمپین گسترده اشتراک اجتماعی ، شاهد ازدحام زیادی از ترافیک هستم.

اما من هنوز هم این کار را توصیه می کنم زیرا انجام این کار بسیار آسان است و به این دلیل که شما یکی دو کلیک بر روی دارایی خود خواهید گرفت ، چیزی که شما دنبال آن هستید.

من توصیه می کنم پست را به صورت دستی به اشتراک بگذارید و روزی که آن شروع به کار کرده و سپس آن را با یکی از بسیاری از ابزارهای برنامه ریزی شبکه های اجتماعی برنامه ریزی کنید.

Missinglettr نیز گزینه خوبی است و این ابزار می تواند 99.99٪ از فعالیتهای ارتقا social اجتماعی شما را خودکار کند.

توجه: نکته بالا به چگونگی به اشتراک گذاشتن مقالات مبتنی بر متن برای بهره مندی از مزایا اشاره داشت. آن.

ویدئو از این قاعده مستثنی است. محتوای ویدئویی با کیفیت بالا از بیشترین موارد به اشتراک گذاشته شده در وب است و مردم با کمال میل آن را با پیروان خود به اشتراک می گذارند.

# 7- پیوند داخلی نیست

پیوندهای داخلی یکی از قوی ترین اهرم های SEO در سایت که می توانید بکشید بهترین قسمت؟ این کاملاً تحت کنترل شماست و انجام آن بسیار آسان است (البته کمی خسته کننده).

در اینجا چگونگی یافتن سریع فرصت های ارتباط داخلی وجود دارد.

بیایید بگوییم به عنوان مثال من در حال ایجاد پیوندهای داخلی به این مقاله بودم.

برای یافتن مقالات مرتبط برای دریافت پیوند از من می توانم به جستجوی سایتی مانند این “site: hackernoon.com seo error” بپردازم و ببینم چه مواردی منتشر می شود.

من همین کار را کردم و همه این مقالات مرتبط و مناسب برای ایجاد ارتباط داخلی هستند.

447257″> 874-444-444-444-4499-544) &&؛ h2> # 8- ساختن پیوندها ، همیشه

پیوندها یکی از قوی ترین عوامل رتبه بندی الگوریتم مخفی گوگل هستند. در حقیقت ، حتی ممکن است در آینده با ظهور A.I از اهمیت بیشتری برخوردار شوند. و محتوای بی حد و حصری که می تواند در مقیاس تولید کند.

سپس پیوندها می توانند به عاملی برای تمیز کردن نوشتن با کیفیت انسانی در مقابل محتوای سطحی خوب بی حد و حصر ماشین آلات تبدیل شوند.

من می گویم چون محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند رتبه بندی کند و محتوای Google نمی تواند آن را از محتوای تولید شده توسط انسان تشخیص دهد.

اما انسان ها می توانند و آنها می خواهند پیوند به سایر مطالب تولید شده توسط انسان.

چگونه می توان به محتوای خود پیوند ایجاد کرد؟

ساده ترین راه برای ایجاد پیوند مستقیم به یک صفحه انجام دور از ارسال مهمان است. پیوندهای پست مهمان هنوز کار می کنند و دستیابی به آنها چندان سخت نیست. همچنین می توانید به راحتی کل فرآیند را به خارج از کشور برون سپاری کنید.

# 9- عدم ایجاد محتوای پشتیبانی

محتوای پشتیبانی کننده محتوایی است که از صفحات پول شما “پشتیبانی” می کند تا بتوانند رتبه بالاتر و بهتر.

نظریه این است که Google نمی خواهد سایتهایی را که در یک موضوع X معتبر نیستند رتبه بندی کند. و راه نشان دادن تخصص شما به Google انتشار است مطالب بیشتری پیرامون موضوع گفته شده وجود دارد.

مت دیگیتی یک مورد موردی جالب در مورد ارتباط ساختمان دارد و تصویر زیر مربوط به آن مقاله است.

# 10- به روزرسانی نکردن محتوا به طور منظم

دو دلیل وجود دارد که می خواهید محتوای خود را مرتباً به روز کنید.

ابتدا ، می توانید به روز کنید و صفحه را بهتر کنید تا رتبه بهتری داشته باشد. این به معنی بهتر انجام دادن بهینه سازی صفحه است. افزودن در زیرمجموعه های جدید برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی بیشتر ؛ اضافه کردن عکسهای با وضوح بالا ، یا شاید بهینه سازی تصاویر فعلی ، بنابراین بارگیری سریعتر صفحه…

ثانیه ، برای برخی سالات Google ترجیح می دهد محتوای تازه را رتبه بندی کند. بنابراین محتوای قدیمی نمی تواند رتبه بندی کند زیرا قبلاً بی ربط بوده است.

به عنوان مثال ، یک کلمه کلیدی “بهترین لپ تاپ های زیر 350 دلار در سال 2020” پرسشی است که برای رتبه بندی آن طراوت ضروری است.

اگر شما یک مقاله در سال 2019 ، بدون توجه به تعداد پیوندهای موجود ، صفحه اول را نخواهید شکست.

# 11- مطابق با هدف جستجو نیست

هدف جستجو عامل رتبه بندی نیست ، اما تقویت کننده رتبه است.

این به چه معناست؟

این به معنی اگر هدف صحیح جستجو را بدست آورید ، می توانید بر اساس سایر فاکتورهای SEO رتبه بندی کنید.

اما اگر آن را اشتباه بدانید ، حتی اگر SEO در صفحه کامل داشته باشید ، رتبه نخواهید گرفت ، دامنه بسیار معتبر و یک سری پیوندهایی که به آن صفحه می روند.

چگونه بفهمیم Google چه می خواهد؟

از ترکیب عقل سلیم و جستجوی Google استفاده کنید.

ابتدا کلمه کلیدی مورد نظر خود را در Google وارد کنید (مثال ما “بهترین ابزارهای جستجوگرها”).

دوم ، ببینید چه چیزی انواع صفحات Google در حال بازگشت است.

می توانید مقالات را بنویسید و همچنین Google به من متن می دهد . بنابراین ویدیوی شما در مورد بهترین ابزارهای جستجوگر SEO احتمالاً رتبه ای نخواهد داشت. و مقاله شما درباره یک ابزاری که فکر می کنید بهترین است و چرا بسیار عالی است نیز در صفحه اول نشان داده نمی شود.

کاربران لیست هایی را برای این پرسش می خواهند! < h2> نتیجه گیری

آیا شما مرتکب این اشتباهات سئو شده اید؟ شرط می بندم که داری

از این گذشته ، خطاهایی که در گذشته مرتکب شده اید به شما آسیب زده اند و به همین دلیل است که شما در Google (تصور می کنم) “برای جلوگیری از خطاهای جستجوگرها” در Google جستجو کردید و این مقاله را پیدا کردید.

اما مقاله تمام شد. اکنون زمان آن است که در مورد آنچه آموخته اید اقدام کنید.

لطفاً اگر این مقاله را مفید دانستید ، این مقاله را به اشتراک بگذارید.

سلام! < / p>