جینی ماروین ، ارتباط Google Ads ، توضیح داد که چرا Google فقط به شما اجازه می دهد تا 100 کلمه کلیدی منفی را به کلمات کلیدی منفی در سطح کمپین خود در کمپین های عملکرد حداکثر خود در تبلیغات Google اضافه کنید.
به عنوان یک یادآوری ، گوگل سرانجام هفته گذشته این ویژگی را اضافه کرد ، اما برخی از آنها می پرسند ، چرا کلمات کلیدی منفی را به 100 محدود می کند ، چرا 500 نیست ، چرا نامحدود نیست.
جینی ماروین در پاسخ به X پاسخ داد: “هدف این است که کنترل بیشتری را ارائه دهیم در حالی که هنوز انعطاف پذیری لازم برای دستیابی به هدف اعلام شده کمپین خود را ارائه می دهد.” وی افزود: “ابزارهای اضافی برای کنترل جایی که تبلیغات شما مانند محرومیت از برند ، کلمات کلیدی منفی سطح حساب و اولویت بندی کلمات کلیدی وجود دارد ، وجود دارد.”
این پست است:
هدف این است که در حالی که هنوز به PMAX انعطاف پذیری لازم برای دستیابی به هدف اعلام شده کمپین خود را ارائه می دهد ، کنترل اضافی را ارائه دهیم. توجه داشته باشید که ابزارهای دیگری برای کنترل جایی که تبلیغات شما نشان می دهد مانند حذف مارک ، سطح حساب های منفی و کلمات کلیدی وجود دارد …
– adslison (adslison) 29 ژانویه 2025
همچنین نحوه موفقیت گرگ فین را با کلمات کلیدی منفی Google PMAX بررسی کنید.
بحث و گفتگوی انجمن در X.