چرا فقط 100 کلمه کلیدی منفی برای تبلیغات Google Ads PMAX

چرا فقط 100 کلمه کلیدی منفی برای تبلیغات Google Ads PMAX

جینی ماروین ، ارتباط Google Ads ، توضیح داد که چرا Google فقط به شما اجازه می دهد تا 100 کلمه کلیدی منفی را به کلمات کلیدی منفی در سطح کمپین خود در کمپین های عملکرد حداکثر خود در تبلیغات Google اضافه کنید.

به عنوان یک یادآوری ، گوگل سرانجام هفته گذشته این ویژگی را اضافه کرد ، اما برخی از آنها می پرسند ، چرا کلمات کلیدی منفی را به 100 محدود می کند ، چرا 500 نیست ، چرا نامحدود نیست.

جینی ماروین در پاسخ به X پاسخ داد: “هدف این است که کنترل بیشتری را ارائه دهیم در حالی که هنوز انعطاف پذیری لازم برای دستیابی به هدف اعلام شده کمپین خود را ارائه می دهد.” وی افزود: “ابزارهای اضافی برای کنترل جایی که تبلیغات شما مانند محرومیت از برند ، کلمات کلیدی منفی سطح حساب و اولویت بندی کلمات کلیدی وجود دارد ، وجود دارد.”

این پست است:

همچنین نحوه موفقیت گرگ فین را با کلمات کلیدی منفی Google PMAX بررسی کنید.

بحث و گفتگوی انجمن در X.



Source link