2014: رفتار چند صفحهنمایش جریان اصلی را تغییر میدهد
در سال 2010، زمانی که طرفداران ورزش در جام جهانی کوک شدند، آنقدر به صفحه تلویزیون خود چسبیده بودند که جستجوهای آنلاین که معمولاً روی دسکتاپ انجام می شد، به شدت کاهش یافت.
قبل از جام جهانی 2014، از دادههای لیگ قهرمانان اتحادیه اتحادیههای فوتبال اروپا استفاده کردیم تا پیشبینی کنیم: «نمایش دوم»، جایی که طرفداران رویدادی را روی یک صفحه نمایش بزرگ در حالی که با موبایل دنبال میکردند، تنظیم میکنند. مسیر اصلی. آن پیش بینی عملی شد. در سال 2018، تحقیقات نشان داد که 70 درصد از بزرگسالان هنگام تماشای تلویزیون به صفحه دوم نگاه می کنند.
2015: لحظات خرد پدیدار می شوند
در سال 2015، روزهایی که خریداران مجبور بودند قبل از رفتن به فروشگاه، فهرستی بنویسند، مدت ها گذشته است. در عوض، مردم در ثانیه ای که می خواستند کاری انجام دهند، چیزی کشف کنند یا چیزی بخرند، به گوشی های هوشمند خود روی می آورند.
ما اینها را «لحظههای خرد» نامیدیم و به طور فزایندهای در حال گسترش بودند. در آن سال، 82 درصد از کاربران گوشی های هوشمند هنگام حضور در فروشگاه با تلفن خود مشورت کردند.
2017: سرعت موبایل برای موفقیت بسیار مهم است
در سال 2017، به طور متوسط 22 ثانیه طول کشید تا یک صفحه وب موبایل بارگیری شود.
این ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما طبق تحقیقات گوگل در آن سال، برای غرق کردن یک تجارت آنلاین کافی بود. این تحقیق که صفحات فرود 900000 آگهی موبایل را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد، نشان داد که با افزایش زمان بارگذاری صفحه از یک ثانیه به 10 ثانیه، احتمال بازگشت بازدیدکنندگان موبایل 123 درصد افزایش می یابد.
2018: ویدئو تعاملی می شود
همه ما افرادی را دیدهایم که سرهایشان را در گوشیهایشان فرو کردهاند، غافل از اتفاقاتی که در اطرافشان میافتد. شاید به همین دلیل است که اینترنت مدت هاست که شهرت ناعادلانه ای به عنوان تجربه ای منزوی داشته است.
اما دادههای YouTube از سال 2018 روند نوظهوری را نشان داد که تنها چند سال بعد منفجر شد: ظهور ویدیو به عنوان یک تجربه تعاملی و اجتماعی. به عنوان مثال، ما شاهد علاقه زیادی به ویدیوهایی بودیم که بینندگان را تشویق میکرد تا همزمان با ایجادکننده YouTube و دنبالکنندگانشان، کاری انجام دهند – مطالعه، تمیز کردن، مطالعه کردن.