10 ناشر، یک ماموریت: Word In Black

Word In Black هر هفته سه خبرنامه با تمرکز بر بهداشت، آموزش و نابرابری های نژادی منتشر می کند. تعداد مشترکان خبرنامه به 50000 نفر نزدیک می شود. برندهای بزرگی مانند AARP، Biogen، McKinsey و Deloitte از Word In Black (و 10 سایت ناشر) برای ارتباط با جوامع سیاه پوست در مورد مسائل کلیدی، از جمله علائم هشدار اولیه از دست دادن حافظه، مراقبان و امنیت مالی استفاده می کنند.

طرح کسب و کار ما در سال اول به 1.8 میلیون دلار رسید. برای برخی جاه طلبانه به نظر می رسید، اما برای ما نه. ما به راحتی از آن فراتر رفتیم. کل درآمد از زمان راه اندازی از سال اول سه برابر شده است و اکنون بیش از 5 میلیون دلار است و در حال رشد است. ترکیب درآمد امروز عمدتاً بر تأمین مالی بشردوستانه روزنامه‌نگاری و محتوای برند متمرکز است که مجموعاً 85 درصد را تشکیل می‌دهند. حمایت های مالی و درآمد خوانندگان دسته های کوچک تری هستند که پتانسیل رشد بالایی دارند.

چرا Word In Black کار می کند؟ تعهد 10 ناشر، همراه با تخصص کارکنان بنیاد رسانه های محلی، سس راز بوده است. ناشران به همکاری اعتقاد دارند و همگی در این ابتکار مشارکت فعال دارند. این یک مشارکت است که بر اساس اعتماد و احترام بنا شده است.

لری لی، ناشر ساکرامنتو آبزرور، گفت: “من بسیار مفتخرم که آبزرور بخشی از همکاری Word In Black است.” با یکدیگر به شیوه ای متعهدانه – تقریباً هر هفته ملاقات می کنند، به اشتراک می گذارند، ایده های خود را مطرح می کنند، آسیب پذیر و صادق هستند – این یکی از کامل ترین پروژه هایی است که من در حرفه حرفه ای خود بخشی از آن بوده ام. “

با طراحی، همه کسب‌وکارهای آنها از این تلاش سود برده‌اند، هم از نظر پولی با سهم درآمد و هم از طریق محتوای بهبود یافته. برای مثال، همه آنها مینی بیت های آموزشی و بهداشتی را ایجاد کرده اند که قبل از راه اندازی Word In Black نداشتند. همه پروژه های محتوای مارک دار نیز در وب سایت های 10 ناشر اجرا می شوند.

درس‌هایی که از راه‌اندازی Word In Black آموختیم، برای سایر سازمان‌های خبری نیز مفید بوده است. News is Out، یک رسانه عجیب و غریب که با شش ناشر LGBTQ+ همکاری می‌کند، از بودجه GNI برای راه‌اندازی در اوایل سال جاری استفاده کرد و از رویکردی مشابه برای کار چند شریک استفاده کرد، و در حال حاضر از حمایت McKinsey و AARP برخوردار است.

همکاری در صنعت قدرتمند است. ناشران باید تمایل داشته باشند به یکدیگر اعتماد کنند، مصالحه کنند و بزرگتر فکر کنند. وقتی این اتفاق می افتد، نتایج شگفت انگیز است.