
chimpideasVytautas Sabaliauskas
بیاموزید -> آزمون -> drive
بیاموزید -> آزمون -> drive
این هفته من ایده های زیادی در مورد داستان ها آماده کردم. (اگر می خواهید ایده های هفتگی خود را در صندوق ورودی خود دریافت کنید ، در chimpideas مشترک شوید.)
داستان ها چیست؟
داستان ها توسط دوستان شما ، توسط شما روایت می شوند و – وقتی به آن فکر می کنید – تمام زندگی شما یک داستان بزرگ است. اکنون داستان ها به عنوان ابزاری برای بازاریابی به سطح جدیدی رسیدند. این کار با Snapchat شروع شد و اکنون در همه جا پخش می شود و انقلاب مداوم را در روش های مصرف محتوا تسریع می کند.
همانطور که حدس زده اید ، در این پست ، من قصد دارم در مورد داستان هایی که در اینستاگرام ، فیس بوک و سایر کانال های اجتماعی محور می بینید صحبت کنم.
مفهوم Stories یک بخش کوچک است محتوای فقط برای یک دوره زمانی (24 ساعت) موجود است. آماری وجود دارد که نشان می دهد Stories بر پست ها غلبه خواهد کرد و غول های بزرگ فناوری این را می دانند.
جایی که می توانید مفهوم داستان را از زمان انتشار پیدا کنید ، که من از آن مطلع هستم:
ما در حال رفتن به مرحله ای هستیم که داستان برای مارک ها ضروری است. به عنوان مثال ، Google گفت که سایت های دارای داستان برای کاربران تلفن همراه رتبه بندی بهتری دارند.
facts برخی از حقایق
ابزارهای زیادی وجود دارد که از تجزیه و تحلیل گرفته تا ایجاد داستان stories شروع می شوند.
چه می شود اگر می توانستید از محتوای خود داستانی را به طور خودکار تولید کرده و از طریق کانال های مختلف منتشر کنید. از نظر سازنده ، از محتوای شما که قبلاً ایجاد کرده اید ، می توانید با یک کلیک دوباره از آن استفاده کنید.
عملکرد اصلی -> استفاده مجدد از تصویر / فیلم از پست خود ، پیوند را وارد کنید ، برچسب ها را بر اساس محتوا اضافه کنید (پیشنهاد).
بازار داستان جایی است که می توانید محتوای داستان را برای مارک ها به طور مستقیم بفروشید – بازار ویدیوی کوتاه مستقیماً از طریق سازندگان.
عملکرد اصلی -> ایجاد محتوا ، بارگذاری داستان ، فروش مستقیم به مارک ها.
اگر می توانید ماهانه یک بسته داستان با هزینه ثابت دریافت کنید ، چه می کنید؟ این مانند Ecomvids است اما برای داستان ها…
عملکرد اصلی -> داستانهایی را براساس مارک خود که توسط متخصصان ایجاد شده است دریافت کنید.
جالب است که داستان های شما مستقیماً در وب سایت شما نمایش داده شوند. گزینه ای با Embedsocial وجود دارد. چه می شود اگر می توانید داستان های مختلف را در صفحات خاص وب سایت یا زیر دامنه های خود نشان دهید.
عملکرد اصلی -> ادغام داستان ها از منابع مختلف ، مدیریت داستان های نمایش داده شده در صفحات یا زیر دامنه های مختلف ، نمایش داستان های قدیمی.
همانطور که از قسمت google stories می بینیم که شما یک وب سایت دارید و سپس یک وب سایت برای وب سایت ایجاد کنید. چه در مورد وب سایت های اول داستان. شما یک داستان ایجاد می کنید و به یک وب سایت تبدیل می شود. صفحه شما براساس داستان جدید شما تغییر می کند.
قابلیت اصلی -> ایجاد یک داستان ، تبدیل به HTML ، میزبان دامنه خود.
از مشتریان خود مدارک اجتماعی دریافت کنید. کدهای تخفیف را به داستان های مشتریان خود مبادله کنید. بازبینی داستان واقعی (به عنوان مثال جعبه گشایی) که در قالب داستان توسط مشتریان واقعی انجام شده است.
عملکرد اصلی -> ادغام با فروشگاه اینترنتی خود (به ترتیب لینک بی نظیر ارسال کنید) ، ایجاد داستان ویدیویی ، داستان خود را با کد تخفیف مبادله کنید.
قیف فروش خود را با تجربه کامل به داستان تبدیل کنید. ادغام با Clickfunnels یا سایر ارائه دهندگان امکان ایجاد فوری داستان ها را فراهم می کند.
عملکرد اصلی -> به فروشگاه خود اجازه دهید ، داستان ها را در چندین قالب تولید کنید ، به اشتراک بگذارید و منتشر کنید.
داده هایی را که در آن از شما یا برندتان در اینترنت نام برده شده جمع آوری کنید و داستان های ویدیویی را با ذکر نام و پیوندهای منبع تولید کنید.
عملکرد اصلی -> جستجوی موارد ذکر شده در وب و اجتماعی ، تبدیل به داستان ویدیویی ، افزودن پیوند و منابع اضافی ، اشتراک گذاری و انتشار.
به طور خودکار از فیلم های YouTube خود داستانی ایجاد کنید و آن را در کانال های دیگر به اشتراک بگذارید. بهترین مناسب برای سازندگان ویدیوی یوتیوب.
قابلیت اصلی -> بارگیری فیلم ، برش بخشی از فیلم ، افزودن متن به داستان ، اشتراک و انتشار.
این نوع دیگر ایده است. اگر بتوانید داستان های قدیمی را در یک مکان ذخیره و به اشتراک بگذارید چه می کنید؟ این یک برنامه برای انتشار داستان های شما از هر کانال است که به شما امکان می دهد داستان ها را همانند tinder بکشید. اینفلوئنسرها یا مارک های مورد علاقه خود را دنبال کنید.
عملکرد اصلی -> بارگذاری داستان ها ، انتشار آنها ، کشیدن داستان دیگران ، بر اساس مواردی که دوست ندارید و دوست ندارید ، فهرست مطالب را مرور کنید.
اصلی ترین نکته این است که مارک ها در آینده محتوای بیشتری ایجاد می کنند و سعی می کنند از بین مردم بیرون بیایند و بیشتر در معرض دید قرار بگیرند.
جنبه منفی داستان این است که تکه های کوتاه اطلاعاتی که به همه جا فشار می آورند بر تمرکز و تمرکز ما تأثیر خواهند گذاشت … اما این بحث دیگری است ….
به عصر داستان خوش آمدید 🙂 – اگر می خواهید ایده های هفتگی خود را در صندوق ورودی خود دریافت کنید ، در chimpideas مشترک شوید.
منبع تصویر freepik.com
همچنین در اینجا منتشر شده است.