مایکروسافت گزارشی ارائه کرد که نشان میدهد 54 درصد از مصرفکنندگان در سرتاسر جهان انتظارات بالاتری نسبت به یک سال قبل برای کسب تجربه بهتر دارند. رشد تجارت الکترونیک B2B از دو سال گذشته افزایش یافته است. با توجه به اینکه پشتیبانی مشتری یک ستون اصلی است، نباید آن را کنار بگذارید و بیشتر حول استراتژی های خود بچرخید تا تجربه جذاب تری را به مشتریان خود ارائه دهید زیرا در نهایت بر درآمد شما تأثیر می گذارد. در اینجا چند تکنیک هوشمندانه و جالب برای شرکت های B 2B برای ایجاد یک رابطه پایدار و قوی با مشتری آورده شده است.
تابش خالد
تابیش خالد متخصص بازاریابی دیجیتال است.
مایکروسافت گزارشی ارائه کرد مبنی بر این که 54 درصد از مصرف کنندگان در سراسر جهان انتظارات بیشتری نسبت به یک سال قبل برای کسب تجربه بهتر دارند. از آنجایی که جهان در شرایط اقتصادی پس از کووید (COVID) سپری میکند، نیاز به اتخاذ رویکردی انعطافپذیر برای مدیریت کسبوکار شما وجود دارد.
رشد صنعت تجارت الکترونیک B2B
رشد تجارت الکترونیک B2B در دو سال گذشته افزایش یافته است. از 12.2 تریلیون دلار در سال 2019، پیش بینی می شود تا سال 2027 به 20.9 تریلیون دلار برسد.
شما باید یک پایگاه مشتری قوی و جذاب ایجاد کنید. شما باید مطمئن شوید که مشتریان شما به طور کامل به آنها رسیدگی می کنند…