روز ولنتاین یک رویداد خرید جالب برای فروشگاه های تجارت الکترونیک است. مشتریان به دنبال هدایایی هستند که به ابراز عشق خود به یکدیگر ، با گل ، جواهرات و سایر گزینه های جالب کمک می کند. این یک فرصت عالی برای جذب و تبدیل خریداران آنلاین است. در اینجا چند نکته سئو برای کمک به استفاده بیشتر از فروش روز ولنتاین شما وجود دارد!
شروع به آماده سازی زود هنگام
مانند بیشتر فروش ها ، شما باید برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی استراتژی سئو روز ولنتاین خود را در اسرع وقت شروع کنید. در حالت ایده آل ، شما چند ماه قبل شروع می کنید. کلمات کلیدی تحقیق مربوط به روز ولنتاین و صنعت شما برای دیدن آنچه اتفاق می افتد. وقتی فروش فرا می رسد ، الهام می گیرید و روشهای جدیدی برای تبلیغ محصولات خود دارید. اگر صفحات راهنمای هدیه را تنظیم کردید ، این کار را از قبل انجام دهید تا موتورهای جستجو زمان کافی برای فهرست بندی صفحات خود داشته باشند. این باعث افزایش شانس شما برای رتبه بندی هنگام شروع عجله خرید می شود.
یک صفحه فرود به طور خاص برای فروش روز ولنتاین خود ایجاد کنید. از آن برای برجسته کردن بهترین معاملات و اقلام محبوب خود که هدایای عالی می کند ، استفاده کنید. URL را ساده و نامشخص نگه دارید تا بتوانید سالانه آن را به روز کنید و دوباره استفاده کنید. این رویکرد به شما کمک می کند تا ضمن حفظ بک لینک ها ، ارزش سئو را به مرور زمان بسازید. همچنین باعث می شود فعالیت های فصلی شما در آینده مدیریت شود.

صفحات محصول خود را بهینه کنید
صفحات محصول شما احتمالاً بیشترین ترافیک و تبدیل را مشاهده می کنند ، بنابراین حتماً آنها را بهینه کنید. در مکانهایی که حس می کنند از کلمات کلیدی مرتبط مناسب استفاده کنید ، اما از آن استفاده نکنید. به عنوان مثال ، به جای “دسته گل رز” ، “دسته گل رز کلاسیک را برای روز ولنتاین” امتحان کنید. SEO SEO برای Shopify یا WooCommerce SEO می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.
در نظر بگیرید که محصولات شما بدون تکیه بر نمادگرایی سنتی قلب قرمز ساخته شده است. این می تواند شامل توصیفات خلاقانه ، تصاویر یا عناصر طراحی باشد که احساس گرما ، مهربانی و سخاوت را به وجود می آورد بدون اینکه کاملاً تحت اللفظی باشد.
مثل همیشه ، تصاویر با کیفیت بالا را به صفحات فروش خود با متن توصیفی مانند “گل رز قرمز برای تحویل روز ولنتاین” اضافه کنید. این باعث می شود صفحات محصول شما برای موتورهای جستجو در دسترس تر و قابل درک تر باشد. اگر جواهرات را می فروشید ، صفحات خاصی را با عباراتی مانند “فروش جواهرات روز ولنتاین” ایجاد کنید.
هنگامی که گزینه هایی برای ارائه محصول خود دارید ، تاریخ تحویل نهایی را در ارتباطات خود برای ایجاد اعتماد و اطمینان از دریافت مشتریان به موقع دریافت کنید.

راهنماهای هدیه و محتوای فصلی ایجاد کنید
بازاریابی محتوا باعث ترافیک به سایت شما می شود. محتوای خوب می تواند به خریداران کمک کند تا هدیه ای مناسب پیدا کنند. برای اهداف سئو ، راهنماهای هدیه روز ولنتاین می توانند به خوبی خدمت کنند. راهنماهایی مانند “10 هدایای برتر برای او” یا “ایده های عاشقانه برای روز ولنتاین” تهیه کنید. در این راهنماها ، به صفحات محصول مناسب پیوند دهید تا خرید محصولات ذکر شده برای خریداران آسان شود.
کلمات کلیدی مانند “هدیه روز ولنتاین منحصر به فرد” یا “تحویل گل روز ولنتاین” در محتوای وبلاگ به خوبی کار می کنند. بسیاری از ایده های محتوای مربوطه وجود دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید اینفوگرافیک یا فیلم های مضمون را برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.
برای تحویل یا وانت روی سئو محلی تمرکز کنید
آیا تجارت شما به صورت محلی گرا است و آیا شما تحویل محلی یا وانت در فروشگاه را ارائه می دهید؟ فروش خود را برای جستجوهای محلی بهینه کنید! نمایه تجارت Google خود را ویرایش کرده و جزئیات مربوط به فروش روز ولنتاین ، ساعات کار و گزینه های تحویل محلی را اضافه کنید. فراموش نکنید که از کلمات کلیدی خاص مکان در محتوای خود استفاده کنید.
با مشتریان خود پیوند برقرار کنید و آنها را ترغیب کنید تا نظرات خود را ترک کنند. بررسی های مثبت بخش مهمی از ایجاد مشاغل محلی شما است. برای جذب مشتریانی که نیاز به هدایای روز ولنتاین آخرین لحظه یا تحویل همان روز دارند ، به درستی از سئو محلی استفاده کنید.
رسانه های اجتماعی ابزاری عالی برای ارتقاء معاملات روز ولنتاین است. به یاد داشته باشید که تصاویر جذاب از محصولات خود ، مانند آرایش های گل ، جعبه های هدیه یا جواهرات را ارسال کنید. بسته به تجارت شما ، اینستاگرام و فیس بوک به ویژه برای نمایش هدایای ولنتاین شما مناسب هستند. حتی اگر در محتوای ویدیویی مهارت دارید حتی ممکن است Tiktok را امتحان کنید. Tiktok حتی یک راهنمای برای کمک به شما در فروش روز ولنتاین منتشر کرد.
به یاد داشته باشید که در مورد تأثیرگذار که مارک شما را دوست دارند فکر کنید. تأثیرگذار می توانند محتوای معتبر ایجاد کنند تا ترافیک به سایت شما هدایت شود. حتماً پیشنهادات ویژه ای را برای عملی کردن آنها درج کنید.
از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید
رسانه های اجتماعی همچنین مکانی عالی برای ترغیب مشتریان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات روز ولنتاین خود با محصولات شما است. از آنها بخواهید که عکس هایی از هدایای خریداری شده ، داستانهای نحوه دریافت آنها یا حتی بررسی تجربه خرید از فروشگاه خود ارسال کنند. شما حتی می توانید یک هشتگ مارک دار ایجاد کرده و آن را در رسانه های اجتماعی و کمپین های ایمیل خود تبلیغ کنید.
از آنجا که وب سایت شما نقطه کانونی است ، به یاد داشته باشید که این پست ها را به آن اضافه کنید. محتوای تولید شده توسط کاربر به ایجاد اعتماد و عمل به عنوان اثبات اجتماعی کمک می کند. این برای مشتریان بالقوه بسیار عالی است که ببینند سایر مشتریان تجربه عالی با تجارت شما داشته اند. دیدن مشتریان خوشحال به اشتراک گذاشتن عکس هایی از ترتیب گل روز ولنتاین یا هدایای جواهرات می تواند به دیگران کمک کند تا همین کار را انجام دهند. علاوه بر این ، شما در حال ایجاد ارتباط انسانی با مشتریان هستید.
این فقط مربوط به الهام بخشیدن به مشتریان برای خرید بلکه در مورد خرید آنها برای خرید آن نیست. پیشنهادات ویژه به خریداران کمک می کند تا آخرین مرحله را تکمیل کنند. با معاملات زمان محدود ، مانند “20 ٪ از هدایای روز ولنتاین به مدت 48 ساعت” فوریت ایجاد کنید. همچنین می توانید حمل و نقل یا تخفیف رایگان در بسته های زوج ها را ارائه دهید.
فراموش نکنید که از خبرنامه های ایمیل خود برای اعلام این تبلیغات استفاده کنید. خطوط موضوعی مانند “فروش روز ولنتاین را بنویسید – هدیه مناسب را هم اکنون بخرید” برای جلب توجه و کلیک به سایت خود.

جزئیات جشن را به وب سایت خود اضافه کنید
یک روش ظریف برای به دست آوردن خریداران در روحیه روز ولنتاین ، اضافه کردن عناصر طراحی کوچک جشن به فروشگاه شما است. به عنوان مثال ، می توانید آگهی ها ، صفحات فرود و دکمه های CTA را با تم ولنتاین ظریف مانند قلب یا طرح های رنگ صورتی و قرمز به روز کنید. اما حتما آن را ظریف نگه دارید.
می توانید به طور مستقیم صفحه فرود روز ولنتاین یا محتوای مرتبط با آن را از ناوبری هدر وب سایت خود در طول فروش برای بهبود سئو خود پیوند دهید. بسیاری از فروشگاه های تجارت الکترونیک از ناوبری پویا استفاده می کنند تا دسته های فصلی مانند “جدید در” ، “بازگشت به مدرسه” یا “معاملات تعطیلات” را نشان دهند. اضافه کردن بخش ولنتاین باعث می شود خریداران بتوانند سریع پیشنهادات خود را پیدا کنند.
برخی از افراد دوست دارند در آخرین لحظه خرید کنند ، بنابراین لطفاً از آنها نیز تهیه کنید. همیشه می توانید کارتهای هدیه دیجیتال و خدمات تحویل یک روزه را ارائه دهید. این پیشنهادات را برجسته در وب سایت خود با عباراتی مانند “هنوز به دنبال؟ امروز آن را دریافت کنید! ” یا “هدایای روز ولنتاین فوری.”
تبلیغات PPC مانند “هدایای روز ولنتاین آخرین لحظه” در جستجوی یا رسانه های اجتماعی به افرادی که نیاز به یک راه حل فوری دارند ، کمک می کند. این یک راه حل سریع و آسان برای به دست آوردن فروش از مشتریان به پایان می رسد.

استراتژی خود را ردیابی و تنظیم کنید
آخرین و مهمترین چیز ، عملکرد کمپین را کنترل کنید. برای ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی ، ترافیک و تبدیل از Analytics و ابزارهای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید. دریابید که محصولات یا صفحات به خوبی عملکرد خوبی دارند و در صورت لزوم استراتژی خود را تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر کلمات کلیدی خاصی مانند “فروش جواهرات منحصر به فرد روز ولنتاین” باعث ترافیک می شود ، محتوای بیشتری را در مورد آن مباحث ایجاد کنید.
به رقبای خود نیز توجه داشته باشید. اگر آنها چیزی منحصر به فرد ارائه می دهند ، در نظر بگیرید که چگونه می توانید رویکرد خود را تطبیق دهید.
این برای سئو روز ولنتاین است
برنامه ریزی و محتوای عالی مهمترین موارد برای موفقیت در فروش روز ولنتاین است. یک کمپین هدفمند می تواند خریداران بیشتری را به فروشگاه شما جذب کند. صفحات محصول خود را بهینه کنید ، محتوای جذاب ایجاد کنید و پیشنهادات خود را از طریق رسانه های اجتماعی و کمپین های ایمیل تبلیغ کنید. اکنون ، شما آماده خواهید بود تا فصل عشق را به یک فصل فروش موفق تبدیل کنید.