Search Engine Land به کارشناسان PPC بستری برای به اشتراک گذاشتن دانش عمیق و بینش به موقع خود می دهد – با هدف کمک به شما در حل مشکلات، مدیریت چالش ها و درک چشم انداز دائماً در حال تغییر جستجوی پولی، اجتماعی پولی و نمایش.
آنچه در زیر می آید پیوندهایی به 10 ستون PPC زمین موتور جستجوی 2024 که بیشترین خوانده شده و باید خوانده شود، توسط گروه فوق العاده متخصصان موضوع ما ارائه شده است.
کشف کنید که چگونه این استراتژی پیشنهاد میتواند کمپینهای Google Ads شما را برای با ارزشترین اقدامات و سود کلی بهینه کند. (توسط سارا استمن. منتشر شده در 7 فوریه.)
با اسکریپتهای Google Ads یاد بگیرید که عملکرد ضعیف را نفی کنید، محصولات تایید نشده را ردیابی کنید و مکانهای هرزنامه را حذف کنید. (توسط Nils Rooijmans. منتشر شده در 20 سپتامبر.)
در اینجا نحوه تأثیرگذاری آن بر کمپین های تبلیغاتی شما و آنچه می توانید برای بهینه سازی عملکرد با وجود دید محدود انجام دهید، توضیح داده شده است. (توسط Mark Meyerson. منتشر شده در 10 سپتامبر.)
آیا به دنبال ارتقای تلاشهای اصلی Google Ads خود هستید؟ در اینجا نه اهرم وجود دارد که می تواند کمپین های PPC شما را به سمت رشد قابل توجه افزایش دهد. (توسط مناخیم آنی. منتشر شده در 10 ژانویه.)
استراتژیهای اجرای کمپینهای Performance Max در سال 2024 که ساختار کمپین، خلاقیت، بودجهبندی و ردیابی تبدیل را پوشش میدهد. (توسط ناوا هاپکینز. منتشر شده در 11 آوریل.)
درباره آخرین پیشرفتهای Google Ads برای تطبیق پرس و جو و کنترلهای برند و آنچه در مورد چگونگی تکامل کلمات کلیدی نشان میدهد، بیاموزید. (توسط مناخیم آنی. منتشر شده در 10 ژوئیه.)
با اعلانهای بهبودیافته، ادغام دادهها از طریق افزونهها، GPTهای سفارشی و اقدامات دارای API فعال، از هوش مصنوعی برای PPC استفاده کنید. (توسط Frederick Vallaeys. منتشر شده در 1 فوریه.)
بیاموزید که چگونه از ChatGPT استفاده کنید تا تلاش های جستجوی پولی خود را بدون به خطر انداختن استراتژی، اصالت و خلاقیت افزایش دهید. (توسط Amy Hebdon. منتشر شده در 3 سپتامبر.)
دو سال آزمایش، یافتههای کلیدی را در مورد استراتژیهای پیشنهادی با بهترین عملکرد، انواع تطابق کلمات کلیدی، تنظیمات کمپین و موارد دیگر نشان میدهد. (توسط Mark Meyerson. منتشر شده در 29 اوت.)
Google Ads اشکالی را که مانع از نمایش دادههای جستجوی Performance Max در اسکریپتها میشد، برطرف کرد. در اینجا نحوه تجزیه و تحلیل بهینه سازی PPC آورده شده است. (توسط Frederick Vallaeys. منتشر شده در 13 مارس.)