10 روش مناسب برای ساده سازی فرآیند پرداخت در وب سایت شما

عکس پروفایل نویسنده

@کیران پاتیلکیران پاتیل

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Growisto ، یک شرکت در حال رشد بازاریابی و تجارت الکترونیکی.

شما برای بهینه سازی فروشگاه تجارت الکترونیکی خود تلاش زیادی کرده اید. صفحه فرود بهینه سازی شده است ، ناوبری ساده است ، UX واضح و پاسخگو است ، نسخه بازاریابی مستقیماً با مشتریان شما صحبت می کند و میزان بازدید بیشتر می شود.

اما فروش کجاست؟

بیشتر اوقات خود را در این موقعیت می یابید؟ شما تنها نیستید ، یک مطالعه در سال 2020 توسط SaleCycle نشان داد که به طور متوسط ​​وب سایت های تجارت الکترونیکی از اطراف دیدن می کنند 84٪ میزان رها شدن از سبد خرید. این امر نه تنها برای دارندگان فروشگاه ناامیدکننده است ، بلکه با هزینه اقتصادی زیادی نیز روبرو است زیرا کاربر در اوج خرید است اما به دلیل تجربه ضعیف در صفحه پرداخت ، از بین می رود.

در واسط و طراحی وب سایت شما ممکن است موارد و موانعی وجود داشته باشد که باعث دلهره مشتریان شما شده و آنها را وادار به کنار گذاشتن سبد خرید خود قبل از پرداخت می کند. نکته اصلی شناسایی این مناطق حیاتی و ایجاد تغییرات موثر برای هموار کردن تجربه مشتری است.

در این مقاله ، من بهترین روشهایی را جستجو می کنم که به شما امکان می دهد روند پرداخت را برای مشتریان خود ساده کنید.

  1. پیشنهاد پرداخت مهمان – ثبت نام اجباری قبل از پرداخت به طور قابل توجهی مسئول رها شدن سبد خرید توسط خریداران بالقوه است. مردم ممکن است …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  چه انتظار می رود از نرم افزار مدیریت پرونده آزمایشی در سال 2021