

شما برای بهینه سازی فروشگاه تجارت الکترونیکی خود تلاش زیادی کرده اید. صفحه فرود بهینه سازی شده است ، ناوبری ساده است ، UX واضح و پاسخگو است ، نسخه بازاریابی مستقیماً با مشتریان شما صحبت می کند و میزان بازدید بیشتر می شود.
اما فروش کجاست؟
بیشتر اوقات خود را در این موقعیت می یابید؟ شما تنها نیستید ، یک مطالعه در سال 2020 توسط SaleCycle نشان داد که به طور متوسط وب سایت های تجارت الکترونیکی از اطراف دیدن می کنند 84٪ میزان رها شدن از سبد خرید. این امر نه تنها برای دارندگان فروشگاه ناامیدکننده است ، بلکه با هزینه اقتصادی زیادی نیز روبرو است زیرا کاربر در اوج خرید است اما به دلیل تجربه ضعیف در صفحه پرداخت ، از بین می رود.
در واسط و طراحی وب سایت شما ممکن است موارد و موانعی وجود داشته باشد که باعث دلهره مشتریان شما شده و آنها را وادار به کنار گذاشتن سبد خرید خود قبل از پرداخت می کند. نکته اصلی شناسایی این مناطق حیاتی و ایجاد تغییرات موثر برای هموار کردن تجربه مشتری است.
در این مقاله ، من بهترین روشهایی را جستجو می کنم که به شما امکان می دهد روند پرداخت را برای مشتریان خود ساده کنید.
- پیشنهاد پرداخت مهمان – ثبت نام اجباری قبل از پرداخت به طور قابل توجهی مسئول رها شدن سبد خرید توسط خریداران بالقوه است. مردم ممکن است …