36.2 میلیون نفر تا سال 2025 از خانه کار خواهند کرد! این بر اساس گزارشی از Zippa است.
زمان های جالب، درست است؟
خوب، به لطف همهگیری COVID-19، کار از راه دور کم کم به یک امر عادی تبدیل شده است. و به نظر می رسد که از اینجا فقط رشد خواهد کرد.
علاوه بر این، بسیاری از شرکت ها متوجه شده اند که کارمندان آنها می توانند به همان اندازه – اگر نه بیشتر – از خانه کار کنند.
علاوه بر این، این تغییر به کارمندان این امکان را می دهد که تعادل بین کار و زندگی بهتری داشته باشند و در عین حال به کارفرمایان در صرفه جویی در فضای اداری کمک کند.
این یک موقعیت برد-برد است، درست است؟
اما پس از آن یک گرفتار وجود دارد – ارتباط.
ارتباط موثر آن چسبی است که همه چیز را به ویژه در یک محیط مجازی در جای خود نگه می دارد.
و از آنجایی که نمیتوانید آن جلسات فیزیکی تیمی، چتهای معمولی روی میز و گفتگوهای راهرو را داشته باشید، برای تیم شما آسان است که احساس جدایی یا انزوا کند که منجر به سوءتفاهم میشود.
همانطور که یک کارگر از راه دور تجربه خود را در Reddit به اشتراک گذاشت:
“من با موانع مهمی در ارتباط در شغل راه دور خود مواجه شده ام – از سوءتفاهم گرفته تا انتقال موثر نکاتم. این فوق العاده ناامید کننده و محدود کننده شغل بوده است.»
متأسفانه، بسیاری از کارگران از راه دور در جای خود هستند.
آنها با مشکلات ارتباطی و همکاری، احساس انزوا و چالش های پیوند تیمی روبرو هستند – همه…