10 استراتژی اثبات شده برای رشد اپلیکیشن iOS شما

در طول سال‌ها رشد برنامه‌های خودم و کمک به توسعه‌دهندگان دیگر، آموخته‌ام که واقعاً چه چیزی سوزن را حرکت می‌دهد. من آن آموخته‌ها را در این 10 استراتژی ضروری برای کمک به ارتقای برنامه iOS شما به سطح بعدی قرار داده‌ام.

به طور مداوم در App Store Optimization سرمایه گذاری کنید

بهینه سازی فروشگاه App یک فرآیند مداوم است. از تبلیغات جستجوی اپل برای شناسایی کلمات کلیدی با هدف بالا استفاده کنید که نه تنها باعث نصب، بلکه درآمد و حفظ آن می شوند، حتی اگر خود کمپین ها سودآور نباشند. مرتباً عنوان و زیرنویس برنامه خود را به‌روزرسانی کنید تا این کلمات کلیدی با ارزش را در خود جای دهد، اما مطمئن شوید که کلمات کلیدی خود را تکرار نمی‌کنید – در غیر این صورت، الگوریتم فقط آخرین اشاره را مشاهده می‌کند. از اولویت دادن به کلمات کلیدی بر برندسازی نترسید. به عنوان مثال، اگر تازه شروع به کار کرده اید، بهتر است با ارزش ترین کلمه کلیدی خود را در عنوان برنامه خود جلوتر از نام برنامه قرار دهید، زیرا این الگوریتم بیشترین وزن را به اولین کلمه کلیدی شما اختصاص می دهد. مطمئن شوید که همیشه حداقل یک رویداد زنده درون برنامه ای برای هدف قرار دادن بیشتر این کلمات کلیدی دارید.

به‌روزرسانی‌های فصلی عنوان برنامه، زیرنویس و فهرست کلمات کلیدی شما تضمین می‌کند که رتبه‌های بالا را حفظ کنید.

در حالی که کلمات کلیدی مهم‌ترین بخش ASO هستند، سرمایه‌گذاری روی اسکرین‌شات‌های با کیفیت بالا و آزمایش A/B را فراموش نکنید (شما می‌توانید تا …

Source link