یک قسمت از سایت می تواند به کیفیت کل سایت آسیب برساند

جان مولر از گوگل به سوالی در مورد ترجمه ضعیف در یک وب سایت پاسخ داد. او پاسخ خود را گسترش داد تا به این موضوع بپردازد که چگونه گوگل یک وب سایت را در شرایطی که کیفیت پایینی دارد، رتبه بندی می کند.

در حالی که سوال در مورد بخشی از یک سایت است که ترجمه ضعیفی دارد، پاسخ مولر بینش هایی را در مورد اینکه چگونه کیفیت سایت، حتی در یک بخش از یک سایت، می تواند بر کل وب سایت و رتبه بندی تأثیر بگذارد، ارائه می دهد.

بخش با کیفیت پایین یک وب سایت

شخصی که این سوال را می‌پرسد می‌خواست بداند آیا یک ترجمه ضعیف می‌تواند کل وب‌سایت را تحت تأثیر قرار دهد یا خیر.

او درخواست کرد:

“من نمی دانم که آیا ترجمه ضعیف یک نسخه زبان جدید می تواند تأثیر منفی بر SEO برای نسخه های زبان اصلی معتبرتر دامنه داشته باشد.”

او سپس نمونه‌ای از یک سایت فرانسوی زبان معتبر را ارائه کرد که ناشر آن بخشی به زبان آلمانی را با محتوای ضعیف به زبان آلمانی به زبان آلمانی اضافه می‌کند.

او تصدیق کرد که می‌داند گوگل در مورد ترجمه‌های بی‌کیفیت اخم می‌کند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

چیزی که او می خواست بداند این بود که آیا این بخش بی کیفیت می تواند بقیه سایت را پایین بیاورد یا اینکه کیفیت منفی در آن بخش از سایت جدا می شود.

مربوط: از Google Translate برای تولید خودکار محتوا استفاده می کنید؟

یک قسمت از سایت می تواند کل سایت را پایین بکشد

جان مولر به این سوال پاسخ داد که آیا کیفیت پایین در یک بخش از یک سایت جدا می شود؟

مولر:

«حدس می‌زنم پاسخ کوتاه بله است.

مسئله اصلی کمتر در مورد این نسخه های ترجمه شده از محتوا است، بلکه بیشتر در مورد برخی موارد، به کیفیت کلی سایت نگاه می کنیم.

هنگامی که به طور کلی به کیفیت سایت نگاه می کنیم، اگر بخش های قابل توجهی دارید که کیفیت پایین تری دارند، برای ما مهم نیست که چرا آنها کیفیت پایین تری دارند.

اگر آنها فقط ترجمه های بدی هستند، از اینکه محتوای وحشتناکی دارند یا هر چیز دیگری.

اما اگر می بینیم که قطعات قابل توجهی وجود دارد که کیفیت پایین تری دارند، ممکن است فکر کنیم در کل این وب سایت آنقدرها که فکر می کردیم خارق العاده نیست.

و این می تواند اثراتی در مکان های مختلف در سراسر وب سایت داشته باشد.

بنابراین به طور خلاصه، حدس می‌زنم اگر ترجمه‌ای با کیفیت پایین دارید که نمایه‌سازی شده است و در جستجو نیز بسیار قابل مشاهده است، قطعاً می‌تواند ترجمه با کیفیت خوب یا محتوای اصلی با کیفیت خوب را که شما نیز دارید پایین بیاورد.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

مربوط: 50 سوالی که باید برای ارزیابی کیفیت وب سایت خود بپرسید

بدون پرچم قرمز بزرگ برای کیفیت سایت

گاهی اوقات ما به دنبال پرچم‌های قرمز بزرگ می‌گردیم که برجسته باشند، اما جان مولر توضیح می‌دهد که از نظر کیفیت سایت، چیزهای زیادی مانند سیگنال‌ها با هم کار می‌کنند تا نشان دهند که سایت با کیفیت بالا است یا کیفیت پایین.

آن شخص یک سوال بعدی در مورد ترجمه ها پرسید و مولر شروع به صحبت در مورد ارزیابی کلی کیفیت سایت کرد.

او توضیح داد که چگونه بسیاری از جنبه‌های مختلف با کیفیت پایین یک سایت می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند تا به ارزیابی کیفیت منفی از سوی Google در مورد کل سایت کمک کنند.

مولر توضیح داد:

بنابراین حداقل آن‌طور که من آن را درک می‌کنم، بیشتر به تلاش ما برای درک کیفیت کلی وب‌سایت بستگی دارد.

و این معمولاً چیزی نیست که آنها چیزهای جداگانه ای باشند که بتوانیم به آنها اشاره کنیم و بگوییم، اوه، اگر پنج غلط املایی در صفحه دارید، این نشانه کیفیت پایین است.

این موارد به صورت فردی اتفاق می افتد.

و من فکر می‌کنم همه این عوامل به‌صورت جداگانه به سختی می‌توان گفت که نشانه‌ای از بی‌کیفیت بودن چیزی هستند، اما ما باید همه چیز را با هم در نظر بگیریم و سپس بفهمیم که ترکیب با هم چیست.

و همچنین به همین دلیل است که گاهی اوقات وقتی کیفیت یک وب سایت را به طور قابل توجهی بهبود می بخشید یا زمانی که اوضاع به طور قابل توجهی بدتر می شود، فقط زمان زیادی طول می کشد تا سیستم های ما متوجه شوند مانند آه، به طور کلی نمای این وب سایت اکنون بهتر شده است یا بدتر

بنابراین، از این منظر، این طور نیست که ما چیز خاصی داشته باشیم که بتوانیم به آن اشاره کنیم.»

مربوط: ماه ها طول می کشد تا گوگل کیفیت وب سایت را در سراسر وب ارزیابی کند

کیفیت کلی سایت

مولر در سال گذشته در مورد کیفیت کلی سایت صحبت کرده است و یادگیری در مورد آن بسیار جذاب بوده است، به ویژه با توجه به اینکه چگونه بسیاری از افراد گزارش می دهند که محتوای آنها ایندکس نمی شود.

من فکر می کنم یک نکته مهم این است که یک پرچم قرمز خاص وجود ندارد که به عنوان چیزی که برای کیفیت منفی سایت مقصر باشد وجود ندارد. اما در عوض، بسیاری از چیزها با هم کار می کنند تا یک تصور کلی از کیفیت را نشان دهند.

یک منطقه با کیفیت پایین می تواند به کل سایت آسیب برساند

ساعت 6:53 دقیقه تماشا کنید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور