یک راهنمای مقدماتی برای فصل مالیات Crypto

عکس پروفایلBull Hacker Noon

@معامله گرانمعامله گری

اولین جمع کننده دارایی های یک مرحله ای که به کاربران در رمزنگاری پاداش می دهد و توسط انجمن از طریق DAO Hybrid مدیریت می شود.

این که آیا شما یک معامله گر فعال روز هستید یا یک دارنده منفعل هستید ، مالیات به احتمال زیاد اولین چیزی نیست که به شما فکر می کند در مورد نمونه کارها رمزنگاری خود فکر می کنید. به هر حال ، بیشتر معامله گران می خواهند پتانسیل پروژه های بلاکچین و فرصت های جدید بازار را درک کنند و سرمایه گذاری کنند ، نه اینکه گزارش بدهند.

با این وجود ، ما بار دیگر به فصل مورد علاقه هر حسابدار رسیده ایم. از آنجا که ارزهای رمزنگاری شده به روند اصلی خود ادامه می دهند ، قوانین مالیاتی ایالات متحده با آخرین روندها به پیشرفت خود ادامه داده اند. هر ساله ، IRS در اجرای پرونده های مالیاتی رمزنگاری غیر مطابقت ، هم در تشخیص بهتر و هم سختگیرتر می شود. درک روشهای مناسب تشکیل پرونده مالیات بر ارزهای رمزنگاری شده برای همه سرمایه گذاران ، معامله گران و حتی صاحبان حقوق و مالکان دائمی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.

ویژگی

اولین چیزی که باید فهمید این است که ارزهای رمزپایه طبق قانون مالیات ایالات متحده املاک محسوب می شوند. این طبقه بندی به عنوان دارایی به این معنی است که ارزهای رمزپایه با سایر دارایی ها مانند سهام و اوراق مشمول مالیات بر سود سرمایه هستند. درست مثل سایر اشکال دارایی ، معامله گران رمزنگاری نیز متحمل سود سرمایه یا زیان سرمایه می شوند هنگام فروش یا تجارت دارایی ها.

متوجه شدم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور