یک راهنمای اساسی برای کیفیت کد

عکس پروفایل نویسنده

درست مانند تضمین کیفیت در ساخت ، تست کیفیت کد نیز در توسعه نرم افزار انجام می شود. هنگام تهیه نرم افزار یا در صورت بازرسی کدهای نوشته شده توسط تیم خود ، باید مطمئن شوید که کیفیت آن را در هر سطح از پیشرفت قبل از پیچیده تر بودن آن تأیید می کنید. در دنیای نرم افزار ، عبارت کیفیت کد را می توان به روش های مختلفی توسط صنایع و تیم های مختلف تفسیر کرد.

با این حال ، پارامترهای اندازه گیری کیفیت کد وجود دارد که در همه صنایع و تیم ها وجود دارد. در این مقاله ، من قصد دارم هر آنچه را که باید در مورد کیفیت کد ، دلیل ضروری بودن و چگونگی اندازه گیری آن بدانید ، با شما به اشتراک بگذارم.

روش های تضمین کیفیت کد که می خواهم به اشتراک بگذارم می توانند برای تأیید کیفیت کد هم روی دستگاه محلی شما و هم کیفیت کد GitHub استفاده شوند. فقط مطمئن شوید که تا آخر خوانده اید.

کیفیت کد چیست؟

کیفیت کد به معیار سنجش میزان خوب نوشتن کد برای اجرای یک کار معین اشاره دارد. بنابراین ، کدی که به اندازه کافی خوب نوشته نشده است می تواند به عنوان کد کیفیت بد نامیده شود ، در حالی که کدی که به خوبی نوشته شده است می تواند به عنوان کد با کیفیت خوب شناخته شود.

کیفیت کد توسط برنامه نویس ، CTO یا حتی مدیر عامل در برخی موارد ارزیابی می شود.

چرا باید کیفیت کد را بسنجید

درست مثل بیل گیتس ،

اندازه گیری پیشرفت برنامه نویسی توسط …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور