در حال حاضر حدود 86 درصد از کسب و کارها از ویدیو به عنوان ابزار بازاریابی استفاده می کنند، اما 35 درصد از آنها فقط ویدیوهای از پیش ضبط شده را تولید و منتشر می کنند. پخش زنده به کسب و کارها این شانس را می دهد که از طریق تعامل و تجربیات مشترک، یک ارتباط واقعی با مشتریان خود ایجاد کنند. اولین کاری که یک کسب و کار باید قبل از برگزاری یک رویداد پخش زنده انجام دهد، جمع آوری فناوری مورد نیاز برای ضبط پخش آن است. در اینجا یک لیست ساده از فناوری هایی که برای میزبانی یک رویداد زنده نیاز دارند و چند نکته سریع در مورد راه اندازی اولین رویداد آنها وجود دارد.
برای سالها، حتی زمانی که پلتفرمهای پخش ویدئو مانند یوتیوب و توییچ شروع به کار کردند، کسبوکارها از استفاده از ویدئو به نفع خود اجتناب کردند. اما طولی نکشید که مشخص شد که ویدئو جزء ضروری یک استراتژی بازاریابی مدرن است. در نتیجه، تقریباً 86٪ از مشاغل اکنون از ویدیو به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می کنند.
اما توجه به این نکته مهم است که اکثریت قریب به اتفاق آن مشاغل فقط ویدیوهای از پیش ضبط شده را تولید و منتشر می کنند. بسیاری از کسب و کارها عادت به استفاده از پخش زنده را پیدا نکرده اند – در کل فقط حدود 35٪. و این یک فرصت بزرگ از دست رفته است.
پخش زنده به کسب و کارها این شانس را می دهد که از طریق تعامل و…