یکپارچه سازی API می تواند به تجارت شما یک منبع واحد از حقیقت بدهد

عکس پروفایل Anupriya Hacker Noon

@آنپوریاآنوپریا

من یک نویسنده هستم. من می خواهم برای hackernoon.com بنویسم.

با توسعه یك انجمن ، پشته فناوری اطلاعات و میزان كاربردهای نظارت شده آن نیز توسعه می یابد. هر زمان که کنترل نشود ، این می تواند تعداد زیادی از پروژه های قطع ارتباط را ایجاد کند که از اطلاعات کپی می کنند ، منطقی دوباره نشان می دهند و یکدیگر را گول می زنند.

اجرای یکپارچه سازی API برای برنامه ریزی یک منبع واقعی ، گمانه زنی است یک چارچوب نوآوری هماهنگ ، سازگار و قابل توسعه برای تجارت شما. صرف نظر از اینکه در محل کار هستید یا در فضای ابری هستید ، یک گروه بهبودیافته یا از برنامه نویسی خارج از کشور استفاده می کنید ، یک توافق نامه API وجود دارد که می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

با وجود این ، دقیقاً دیدن اینکه آمیخته API چیست و چگونه می تواند بارها و بارها به شما در تهیه کنسرو مبهم کمک کند. با این حال ، هنگامی که مطالعه این وبلاگ را به پایان می برید ، درک کاملی از نحوه سازگاری API با یک حقیقت خوب به شما می دهد.

API چیست؟

Application Program Interface (API) مجموعه ای از ظرفیت ها یا سیستم هاست که برنامه ها را به یک منبع اطلاعاتی معمولی می دهد. یک API می تواند آزادانه برای هر کسی که بتواند استفاده کند یا مخفیانه در داخل یک سازمان یا انجمن کشف شود. صرف نظر از این ، این رابط منظم می تواند برنامه های بی پایان را با یک انفرادی فراهم کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور