یوان دیجیتال بزرگترین فشار بازگشت چین در برابر اقدامات جهانی AML است

عکس پروفایل ظهر هیو هرسونو هکر

@هوگرسونوهیو هرسونو

هیو درباره فضای مجازی ، ارزهای دیجیتال ، اقتصاد ، امور خارجه و فناوری می نویسد.

تأثیر پیشنهادی یوان دیجیتال بر بازارهای داخلی چین و بازارهای بین المللی اثری است که به راحتی قابل اختلاف نیست. وال استریت ژورنال تا آنجا پیش رفته است که موازی بین اختراع اولیه چین از ارز کاغذی با یوان دیجیتال را ترسیم می کند و پیشنهاد می کند که این یک “تصور دوباره پول است که می تواند ستون قدرت آمریکا را متزلزل کند”.

یوان دیجیتال مطمئناً برای پیش بینی قدرت نرم و سخت در فضای رقابت قدرت بزرگ (GPC) دارای پیامدهایی است که دارای پتانسیل قابل توجهی برای تغییر بنیان ثابت قدم دلار در سیستم مالی جهانی است. در همین راستا ، یوان دیجیتال نیز به طور قابل توجهی آماده است تا بر نحوه اجرای طرح های جهانی ضد پولشویی (AML) تأثیر بگذارد. در حالی که جمهوری خلق چین (PRC) به رشد حضور جهانی خود ادامه می دهد ، امید این است که سیستم ارز دیجیتالی بانک مرکزی (CBDC) بومی این کشور به PRC کمک کند تا به طور فزاینده ای استانداردهای جهانی AML را اعمال کند.

حقیقت ساده این است که واقعیت یوان دیجیتال ممکن است بسیار متفاوت باشد ، با یوان دیجیتال این توانایی را دارد که به عنوان مکانیزم پولشویی برای نهادهای تهدید در سراسر جهان عمل کند.

پول شویی…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور