Google Search Central صفحه پشتیبانی توسعهدهنده جدیدی را اضافه کرد که نکاتی را در مورد نحوه کنترل عنوان سایتی که Google در نتایج جستجو استفاده میکند، ارائه میدهد. صفحه پشتیبانی جدید بهترین روش ها را برای تأثیرگذاری و کنترل پیوندهای عنوان ارائه می دهد.
لینک عنوان
صفحه پشتیبانی عنوانی را که در نتایج جستجو دیده می شود به عنوان پیوند عنوان تعریف می کند. پیوند عنوان عموماً از آنچه یک ناشر در تگ عنوان استفاده می کند نشات می گیرد.
با این حال گوگل می تواند لینک عنوان را به چیز دیگری تغییر دهد. برخی از ناشران و سایرین در جامعه سئو گزارش داده اند که وقتی گوگل تگ عنوان نمایش داده شده به عنوان لینک عنوان را تغییر می دهد، ترافیک نتایج جستجو کاهش می یابد.
پیوندهای عنوان بهترین شیوه ها
گوگل هفت بهترین روش را برای نوشتن تگ عنوان ارائه می دهد که بر آنچه گوگل در نتایج جستجو نشان می دهد تأثیر می گذارد.
بهترین شیوه های برچسب هفت عنوان
1. مطمئن شوید که هر صفحه دارای یک برچسب عنوان است.
2. برچسب های عنوان مختصری بنویسید که توضیح دهد صفحه وب درباره چه چیزی است. گوگل اضافه می کند که این به معنای اجتناب از توضیحات مبهم مانند صفحه اصلی یا نمایه است.
3. از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید.
4. از دیگ بخار که در سراسر سایت تکرار می شود خودداری کنید.
5. عبارات نام تجاری تا زمانی که تبدیل به بویلر شوند اشکالی ندارد. استفاده از عبارات نام تجاری در صفحه اصلی قابل قبول است (مثل “مکانی برای ملاقات و معاشرت افراد”) اما Google در مورد تکرار عبارت نام تجاری در بسیاری از صفحات دیگر هشدار می دهد.
6. گوگل گاهی اوقات از آنچه در عناصر عنوان در لینک های عنوان وجود دارد استفاده می کند. به همین دلیل، گوگل توصیه می کند از یک عنوان متمایز استفاده کنید که معمولاً در یک عنصر عنوان H1 یا H2 در بالای صفحه وجود دارد.
به گفته گوگل:
«گوگل هنگام ایجاد پیوندهای عنوان به منابع مختلفی از جمله عنوان تصویری اصلی، عناصر عنوان و سایر متنهای بزرگ و برجسته نگاه میکند و اگر چندین عنوان دارای وزن بصری و برجستگی یکسانی باشند، میتواند گیجکننده باشد.
اطمینان حاصل کنید که تیتر اصلی شما متمایز از سایر نوشتارهای صفحه است و برجسته ترین آنها در صفحه است (به عنوان مثال، با استفاده از یک فونت بزرگتر، قرار دادن عنوان در اولین مورد قابل مشاهده
عنصر روی صفحه و غیره)
7. از Robots.txt به درستی استفاده کنید. گوگل هشدار می دهد که Robots.txt فقط باید برای جلوگیری از خزیدن یک صفحه استفاده شود. استفاده نادرست از Robots.txt برای جلوگیری از ایندکس شدن یک صفحه است، زیرا صفحاتی که توسط robots.txt مسدود شده اند همچنان می توانند ایندکس شوند اگر صفحه یا وب سایت دیگری به صفحه مسدود شده پیوند داده شود.
گوگل توصیه میکند که در مواردی که صفحهای توسط robots.txt مسدود میشود و گوگل نمیتواند صفحه را بخزد، ممکن است Google از متن لنگر سایتی که به صفحه پیوند دارد استفاده کند.
به ناشران یادآوری میشود که مؤثرترین راه برای دور نگه داشتن یک صفحه از فهرست این است که به Google اجازه دهید آن را بخزد و یک متا تگ noindex را کشف کند، که باعث میشود گوگل از قرار دادن صفحه در فهرست Google جلوگیری کند.
گوگل نحوه ایجاد لینک های عنوان را توضیح می دهد
پیوندهای عنوان به طور خودکار از اطلاعات موجود در خود صفحه وب و همچنین از سایر سایت هایی که به صفحات اشاره می کنند ایجاد می شوند.
گوگل عوامل زیر را فهرست می کند که بر پیوند عنوانی که گوگل در نتایج جستجو نشان می دهد تأثیر می گذارد:
- «محتوا در
عناصر - عنوان تصویری اصلی یا عنوان نشان داده شده در یک صفحه
- عناصر سرفصل، مانند
عناصر
- محتوای دیگری که از طریق استفاده از درمانهای سبک بزرگ و برجسته است
- متن دیگر موجود در صفحه
- لنگر متن در صفحه
- متن در پیوندهایی که به صفحه اشاره می کنند»
نکات عیب یابی
در نهایت گوگل چک لیستی از مواردی را برای بررسی ارائه می دهد که ممکن است باعث شود گوگل لینک عنوان خود را بنویسد.
نیمه خالی
منسوخ شده
نادرست
مستندات راهنما مثالی از «حیوانات عروسکی غول پیکر، خرس های عروسکی، خرس های قطبی – نام سایت” به عنوان یک برچسب عنوان نادرست.
گوگل پیشنهاد می کند که “حیوانات شکم پر – نام سایت” دقیق تر است.
متن میکرو دیگ بخار در
گوگل از نمونه صفحات وب در مورد یک برنامه تلویزیونی استفاده می کند که نام برنامه را در هر صفحه تکرار می کند در حالی که اطلاعات بیشتری را که یک صفحه را از صفحه دیگر متمایز می کند حذف می کند.
بدون تیتر اصلی واضح – این در مورد عناصر عنوان در صفحه است. همانطور که قبلاً اشاره شد، عنوان اصلی باید از همه سرفصلهای دیگر صفحه متمایز باشد.
چگونه لینک های سایت خود را کنترل کنیم
نکات گوگل برای تشخیص اینکه چرا گوگل تگ های عنوان را در نتایج جستجو بازنویسی می کند مفید است. این سند همچنین به عنوان راهنمای نوشتن برچسبهای عنوان با کیفیت که از بازنویسی در نتایج جستجو جلوگیری میکند، مفید است.
نقل قول
اسناد برچسب عنوان جدید گوگل را بخوانید
لینک های عنوان خود را در نتایج جستجو کنترل کنید
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'google-shows-how-to-control-titles-in-search-results', content_category: 'news seo ' });
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور