گوگل نتایج جستجو را برای داستان های خبری روی دسکتاپ به روز می کند

Google نحوه نمایش نتایج جستجو برای داستان‌های خبری را در دسک‌تاپ با گروه‌بندی چندین نتیجه برای یک داستان تغییر می‌دهد.

این به‌روزرسانی اکنون در حال اجرا است، که نتایج اخبار را در دسکتاپ مطابق با نحوه ارائه آنها در جستجوی Google در دستگاه‌های تلفن همراه می‌آورد.

در اطلاعیه ای در توییتر، حساب رسمی @GoogleNews می گوید:

«اکنون، وقتی چندین داستان مرتبط با جستجوی شما وجود دارد، نتایج را بر اساس داستان سازماندهی می‌کنیم تا درک آنچه مرتبط‌تر است راحت‌تر باشد و بتوانید تصمیم آگاهانه‌تری در مورد اینکه کدام مقاله خاص را بررسی کنید، بگیرید.»

دقیقا چه چیزی تغییر کرده است؟

پیش از این، بخش داستان های برتر در جستجوی گوگل در دسکتاپ در قالب چرخ و فلک ارائه شده بود.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

چرخ و فلک آنچنان مجموعه ای از نتایج خبری بود که می توانستید بگویید «چرخ و فلک داستان های برتر» و مردم بلافاصله متوجه منظور شما می شدند.

جامعه جستجو ممکن است مجبور شود در مورد یک عبارت جدید تصمیم بگیرد، زیرا چرخ فلک اکنون بیشتر شبیه جعبه ای است که داستان ها به صورت کاشی های مختلف نمایش داده می شوند.

به عنوان مثال، توییت گوگل به نتایج جستجو برای کلمه کلیدی “کووید” پیوند می خورد.

در اینجا چگونه به نظر می رسد:

دسکتاپ نتایج اخبار گوگلتصویر از: Google.com، دسامبر 2021.

چرا گوگل نتایج اخبار روی دسکتاپ را تغییر داده است؟

گوگل این توضیح را در توییتر برای تغییر طرح نتایج اخبار ارائه می دهد:

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

“این ساختار جدید فضای بیشتری را برای محتوای با کیفیت – فراتر از آخرین پوشش – و همچنین طیف وسیعی از منابع برای ارائه زمینه و چشم انداز بیشتر به اخبار روز ایجاد می کند.”

علاوه بر این، این تغییرات باعث می‌شود نتایج اخبار روی دسک‌تاپ مشابه چیزی باشد که مردم در جستجوی موبایل به دیدن آن عادت دارند.

ما در ابتدا این روش جدید برای مشاهده اخبار در جستجوی Google را در سال 2019 در تلفن همراه ارائه کردیم. اکنون افرادی که در سطح جهانی در دسکتاپ جستجو می کنند، این تجربه جدید را دریافت خواهند کرد.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد فناوری که Google برای سازماندهی داستان های برتر در نتایج جستجو، در تلفن همراه و دسکتاپ استفاده می کند، توضیح دهنده من را اینجا ببینید:

منبع: GoogleNews در توییتر


تصویر ویژه: اسکرین شات از blog.google/products/search، دسامبر 2021

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور