گوگل در گزارش پوشش فهرست 4 تغییر ایجاد کرد

گزارش صفحه اول فهرست کنسول جستجوی Google 4 به روزرسانی دریافت می کند تا صاحبان سایت بهتر در مورد نمایه سازی مطلع شوند.

گزارش پوشش شاخص در مقایسه با سایر گزارش های ارائه شده توسط گوگل جدید است ، زیرا اولین بار هنگام راه اندازی نسخه اصلاح شده Search Console در سال 2018 ارائه شد.

از زمان راه اندازی گزارش Cover Index ، صاحبان سایت ها در مورد بهبودهایی که دوست دارند در آینده داشته باشند ، نظرات خود را با Google به اشتراک می گذارند.

تغییرات گزارش پوشش شاخص ، که امروز ارائه می شود ، براساس بازخورد ارائه شده توسط انجمن مدیر سایت است.

“براساس بازخوردی که از انجمن دریافت کردیم ، امروز ما در حال پیشرفت چشمگیر در این گزارش هستیم ، بنابراین شما در مورد موضوعاتی که ممکن است مانع از خزیدن و فهرست کردن صفحات شما توسط Google شود ، بهتر مطلع می شوید. این تغییر متمرکز بر ارائه وضعیت دقیق تر به مسائل موجود است ، که به شما کمک می کند تا آنها را راحت تر حل کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تغییرات گزارش جستجو برای فهرست فهرست کنسول

لیست تغییرات گزارش پوشش شاخص در Search Console شامل موارد زیر است:

  • حذف نوع اصلی “ناهنجاری خزیدن” – تمام خطاهای خزنده اکنون باید با یک مسئله با وضوح دقیق تر نگاشته شوند.
  • صفحاتی که ارسال شده اند اما توسط robots.txt مسدود شده اند و نمایه شده اند اکنون به جای “ارسال شده اما مسدود شده” (هشدار) “فهرست شده اما مسدود شده” (هشدار) گزارش می شوند (خطا)
  • افزودن شماره جدید: “فهرست بندی بدون محتوا” (هشدار)
  • گزارش نرم 404 اکنون دقیق تر است

به نظر می رسد موضوع اصلی این به روزرسانی ها دقت داده ها باشد.

در مورد خطاهای خزشی دیگر حدس دیگری در میان نیست زیرا مسئله “ناهنجاری خزیدن” با مسائل و قطعنامه های خاص جایگزین می شود.

صاحبان سایت با اطمینان خواهند فهمید که آیا صفحه ای که توسط Google نمایه شده توسط robots.txt مسدود شده است زیرا در این گزارش “نمایه شده اما مسدود شده “به جای”ارسال شده اما مسدود شده است. ” ارسال URL با نمایه سازی آن یکسان نیست و اکنون گزارش منعکس می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گفته می شود گزارش نرم 404 دقیق تر است و یک شماره کاملاً جدید به نام “نمایه سازی بدون محتوا” وجود دارد. اگر در یکی از گزارشات شما مطرح شود ، بیایید نگاهی دقیق به آن بیندازیم.

آنچه در صفحه راهنمای کنسول جستجو آمده است ، در اینجا است بدون محتوا فهرست شد:

“این صفحه در فهرست Google ظاهر می شود ، اما به دلایلی Google نمی تواند مطالب را بخواند. دلایل احتمالی این است که صفحه ممکن است در Google پنهان شود یا صفحه به شکلی باشد که Google نتواند آن را فهرست کند. این مورد مسدود کردن robots.txt نیست. “

اگر به بدون محتوا فهرست شد مسئله به این معنی است که URL در فهرست Google است اما خزنده های وب آن نمی توانند محتوا را مشاهده کنند.

این می تواند به این معنی باشد که شما به طور تصادفی یک صفحه خالی منتشر کرده اید ، یا خطایی در صفحه وجود دارد که مانع از ارائه محتوا توسط Google می شود.

برای راهنمایی بیشتر در مورد حل ایندکس بدون خطای محتوا ، من به صاحبان سایت توصیه می کنم که صفحه خاص را از طریق ابزار بازرسی URL Google اجرا کنند.

ابزار بازرسی URL صفحه را همانطور که Google مشاهده می کند ارائه می دهد که ممکن است به درک دلیل اینکه محتوای سایت توسط خزنده های وب Google قابل مشاهده نیست کمک کند.

این تغییرات اکنون در گزارش پوشش شاخص منعکس شده است. دارندگان سایت ممکن است انواع جدیدی از مسائل یا تغییر در تعداد مسائل را مشاهده کنند.

برای اطلاعات بیشتر به پست رسمی وبلاگ Google مراجعه کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور